اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

معرفی سامانه سوت زنی برای تخلفات بانکی

وزیر امور اقتصادی و دارایی نوشت: بانکهای دولتی موظف به ارائه نسخه‌ای از قرارداد بانک با متقاضی تسهیلات شدند و سامانه‌ای برای سوت زنی تخلفات معرفی شد.

معرفی سامانه سوت زنی برای تخلفات بانکی

به گزارش خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در صفحه توئیتر خود نوشت: بانکهای دولتی موظف به ارائه نسخه‌ای از قرارداد بانک با متقاضی تسهیلات شدند و سامانه‌ای برای سوت زنی تخلفات در این زمینه معرفی شده است. 

بانکهای دولتی از امروز موظفند درصورت تقاضای تسهیلات‌گیرنده یا ضامن یا راهن، تصویر قرارداد #بانکی را در اختیار آنها قرار می‌دهند تا #تولیدکنندگان و مردم از حقوق خود آگاه باشند. در صورت تخلف به بازرسی آن بانک گزارش دهید.

سامانه #سوت‌زنی وزارت اقتصاد: http://bazresi.mefa.ir

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این برخی بانکها قراردادهای تسهیلات را به مشتری نمی‌دادند و فقط می‌گفتند داخل شعبه می‌تواند مطالعه کند و همه موارد را باید امضا کند و گرنه تسهیلات پرداخت نمی‌شود، حتی کپی نسخه قرارداد را هم به مشتری نمی‌دادند و خروج قرارداد از بانک را تخلف قلمداد می‌کردند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول