اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«نوروزی» معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان شد

سرپرست دانشگاه اصفهان طی حکمی رضاعلی نوروزی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی را به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان منصوب کرد.

«نوروزی» معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان طی حکمی رضاعلی نوروزی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی را به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه منصوب می‌شوید.

امید است در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی نظام، به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده اینجانب به مقام عالی وزارت تحت عنوان دانشگاه جامعه محور و تمدن­‌ساز، با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های دانشگاه و همکاری و هم‌افزایی اساتید، کارکنان و دانشجویان، برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی و ساماندهی مناسب امور مربوط به دانشجویان و سایر ماموریت‌ها و امور محوله با رویکرد تحول­گرا و دانش بنیان، موفق باشید.

دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه اصفهان، نماینده وزات علوم، تحقیقات و فناوری در هیات نظارت بر تشکل‌ها، نماینده هیات اجرایی جذب و دبیر کانون دانشگاهیان از جمله سوابق معاون جدید دانشجویی دانشگاه اصفهان است.

همچنین سرپرست دانشگاه اصفهان در حکمی محمد ربانی عضو هیات علمی دانشکده علوم و فناوری‌های زیستی را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان منصوب کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول