اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

بسیج مداحان: تربیت مداحان بسیجی و انقلابی اولویت ماست

سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

بسیج مداحان: تربیت مداحان بسیجی و انقلابی اولویت ماست

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

پنجم آذرماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر امام راحل (ره) در تأسیس آن نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سال‌های بعد، گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.

سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور ضمن تبریک و بزرگداشت هفته بسیج به آحاد بسیجیان سلحشور و عموم مردم ایران اسلامی اعلام می‌دارد با پیروی و اطاعت از فرامین و آرمان‌های امام‌ عظیم الشان (ره) و ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام‌خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و در راستای نقش‌آفرینی در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان تنها نقشه راه پیشرفت و سازندگی کشور، گام جدی بر خواهد داشت. بنابراین کادرسازی و تربیت مداحان بسیجی- انقلابی با استفاده از پشتوانه عظیم جوانان مومن و متدین و انسجام و معنابخشی به مفاهیم و مضامین انقلابی و مذهبی بر اساس گفتمان معظم‌له در عرصه ستایشگری در اولویت است.

تردیدی نیست تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی ملت ایران تحت راهبری ولایت فقیه در آینده‌ای نه چندان دور موجبات تحقق آرزوی جامعه‌ی بشری در رهایی از چنگال سلطه‌گران و سلطه‌پذیران روزگار و زمینه‌های رشد علمی و فرهنگی را در راه رسیدن به قله‌های پیشرفت در سطح جهان و زندگی شرافتمندانه و سعادتمند و حرکت به سوی تمدن سازی اسلامی را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول