اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ثبت‌نام ۱۵۶۱ تویسرکانی در سامانه طرح نهضت ملی مسکن

رئیس راه و شهرسازی تویسرکان از ثبت‌نام بیش از یک‌هزار و ۵۶۱ نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام ۱۵۶۱ تویسرکانی در سامانه طرح نهضت ملی مسکن

حمیدرضا ظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه قبلا ثبت نام در سامانه طرح نهضت ملی مسکن تنها برای شهر سرکان انجام می‌شد اظهار کرد: پس از پیگیری‌های نماینده مردم تویسرکان در مجلس و اداره کل راه و شهرسازی استان مشکل ثبت‌نام در سامانه طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان مسکن در شهر تویسرکان از هفته گذشته رفع شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک‌هزار و ۵۶۱ نفر متقاضی مسکن در شهرهای تویسرکان و سرکان در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند گفت: اراضی شیخ علی مزرعه به وسعت ۱۱ هکتار بالادست دانشگاه پیام نور به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر تویسرکان پیشنهاد شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان ادامه داد: تاکنون یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از شهر تویسرکان در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۴۶۱ نفر از شهر سرکان در سامانه طرح نهضت ملی مسکن افزود: زمین پیشنهادی احداث مسکن برای متقاضیان این طرح در سرکان در اراضی قلعه نوروز است.

ظاهری با اشاره به اینکه واجدین شرایط می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه saman.mrud.ir اقدام کنند، از تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۶ آذرماه خبر داد.

وی شرایط ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن را طبق قانون تاهل، سرپرستی خانوار، حداقل سکونت پنج ساله در شهر مورد نظر متقاضی، نداشتن مالکیت خصوصی و عدم استفاده از امکانات دولتی در حوزه مسکن اعلام کرد.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول