اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت هفته بسیج

وزیر امور خارجه در پیامی بسیج را رکنی از نظام مقدس اسلامی برشمرد که به فرموده مقام معظم رهبری، تا این رکن هست نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز (یکشنبه)  در پیامی به مناسبت آغاز هفته بسیج و گرامیداشت چهل و دومین سالروز پایه گذاری بسیج از سوی معمار بزرگ انقلاب، تاسیس بسیج مردمی را ابتکار ماندگار آن رهبر فقید خواند که امروز به شجره ای طیبه و درختی تناور و پر ثمر تبدیل شده است که در سایه سار آن ملت های مظلوم و مستضعف جهان، مقاومت، ایستادگی و پیروزی را مشق و تجربه کرده‌اند. 

وزیر امور خارجه کشورمان بسیج را رکنی از نظام مقدس اسلامی برشمرد که به فرموده مقام معظم رهبری، تا این رکن هست نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد. 

امیرعبداللهیان هفته بسیج را که فرصتی برای تجدید میثاق با شهیدان و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و ایثار است به برادران و خواهران بسیجی در دستگاه سیاست خارجی که خالصانه در صراط مستقیم انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند، صمیمانه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که بسیج وزارت امور خارجه با الهام از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و با سر لوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، نسبت به گفتمان سازی، فرهنگ سازی، تحول خواهی، تقویت روحیه خودباوری، خدمت، کار جهادی و در یک کلام تبیین و ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در دستگاه دیپلماسی گام‌های موثر و سازنده برداشته و با استعانت از خداوند منان در این مسیر نورانی همواره ثابت قدم باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول