اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

پایگاه‌های بسیج در مساجد تقویت می‌شوند/ بازوی پرتوان امام محله برای فعالیت‌ها

قائم مقام بنیاد هدایت با اشاره به دیدارهای صورت گرفته با مسئولان سازمان بسیج گفت: یکی از بازوهای امام محله در تحقق محله محوری و فعالیت‌‎های مسجد محور، پایگاه بسیج است.

پایگاه‌های بسیج در مساجد تقویت می‌شوند/ بازوی پرتوان امام محله برای فعالیت‌ها

حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: یکی از بازوهای امام محله در تحقق محله‌محوری و مسجدمحوری، پایگاه‌های بسیج هستند. در این راستا و با هدف همکاری و هم‌افزایی بیشتر دیدارهایی را با مسئولان مختلف سازمان بسیج تاکنون صورت گرفته است.

وی با اشاره به تأکید سردار بابا احمدی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات بر لزوم استقرار پایگاه‌های بسیج در مساجد بیان کرد: در این دیدار بر محوریت امام در محلات تأکید شد و از پایگاه‌هایی که از مساجد خارج شده‌اند، خواسته شد تا در اولین فرصت یا به مساجد برگردند و یا در فاصله ۳۰۰ متری مساجد مستقر شوند. یکی از بازوهای امام محله در تحقق محله محوری و فعالیت‌‎های مسجد محور پایگاه بسیج است.

غلامی به زمینه‌های گسترده همکاری با بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از زمینه‌های همکاری این است که می‌توانیم داده‌های آماری هر دو مجموعه را به اشتراک بگذاریم و بر این اساس تعاملات مشترکی صورت بگیرد؛ بسیج از ظرفیت‌های استانی، اردوگاه‌ها و ‌امکانات رسانه‌ای برخوردار است که می‌توانیم در راستای گسترش گفتمان محله‌محوری از آن بهره ببریم.

قائم مقام بنیاد هدایت عنوان کرد: هر دو مجموعه بنا دارند تا در سرکشی‌هایی که از استان‌های مختلف صورت می‌گیرد از مساجدی که این هم‌افزایی بین امام و پایگاه بسیج در آن‌ها وجود دارد، تجلیل به عمل بیاید.

وی با اشاره به اجرای مهرواره اوج گفت: این مهرواره با هدف اوج گرفتن خدمت‌رسانی مساجد اجرایی شده است و در دو مناسبت هفته بسیج و شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی می‌توانیم به این کار ضریب بدهیم. در این مهرواره بیش از ۲۳ هزار مسجد شرکت کرده‌اند.

خبرنگار: علی میرزایی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول