اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جواد خیابانی مستند «حماسه‌‌ ملبورن» را می سازد

«جواد خیابانی» گزارشگر فوتبال، مستند «حماسه ‌ملبورن» را در موسسه فرهنگی هنری اندیشه‌‌ شهید آوینی تولید کرد.

جواد خیابانی مستند «حماسه‌‌ ملبورن» را می سازد

به گزارش خبرگزاری فارس، روایت «جواد خیابانی» از حماسه‌سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران در مسیر صعود تاریخی به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، همراه با تصاویر نادیده و گفت‌وگوهای جذابی است که برای نخستین بار به نمایش درخواهد آمد.

«جواد خیابانی» در این اثر، ضمن اشاره به ادوار جام جهانی، از طریق دوربین شخصی خود به شکار حواشی حماسه ۸ آذر ۱۳۷۶ پرداخته و عِرق ملّی و عزم ایرانی را در مصاف با ستاره‌های جهان به تصویر درمی‌آورد. در مستند «حماسه‌‌ ملبورن» به روند صعود حماسی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ و روز خاطره‌انگیز بازی با استرالیا در ملبورن پرداخته می‌شود و برای اولین بار، تصاویر جذابی از این مسابقه به یادماندنی از دریچه‌‌ دوربین «جواد خیابانی»؛ گزارشگر این مسابقه به نمایش درمی‌آید.

مستند «حماسه‌‌ ملبورن» به روایت «جواد خیابانی»، محصول مشترک موسسه‌ فرهنگی هنری اندیشه‌‌ شهید آوینی و شبکه یک سیما است که در سالگرد تاریخی ۸ آذرماه از ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول