اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بسیجیان در «طرح شهید سلیمانی» با مجاهدت‌های خود کمبودهای درمانی را جبران کردند/ انقلاب اسلامی از آفریقا تا قلب اروپا در‌ جهان صادر شد

امام جمعه گنبدکاووس گفت: در «طرح شهید سلیمانی» بسیجیان با مجاهدت‌ها و فداکاری‌های خود کمبودها و مشکلات درمانی و پزشکی را‌ جبران کرده و در این طرح که کنترل و مهار شیوع بیماری کرونا بود‌ موفق عمل کنند.

بسیجیان در «طرح شهید سلیمانی» با مجاهدت‌های خود کمبودهای درمانی را جبران کردند/ انقلاب اسلامی از آفریقا تا قلب اروپا در‌ جهان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در جمع مدیران بخش داشلی‌برون در مسجد جامع شهر اینچه‌برون اظهار کرد: ایران اسلامی در یک موقعیت ویژه و سرنوشت‌سازی قرار گرفته و امروز ایران اسلامی محور انقلاب جهانی و ام‌القری حرکت بزرگ جهانی است.

وی تصریح کرد: ایستادگی کشور ما که گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب است  موجب ایستادگی کشورهای اسلامی و همه آزادیخواهان جهان شده و همینطور که شاهد هستید از آفریقا تا وسط و قلب اروپا، تظاهرات خداخواهانه در اروپا، کاخ سفید و محاصره اسرائیل و حتی کنار‌ حزب‌الله و جهاد اسلامی انقلاب اسلامی و گفتمان انقلابی ما صادر شده است.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: امروز هر‌کس که بخواهد هراسی به ایران وارد کند ریشه‌ش خواهد سوخت و حاشیه‌ساز بودن بعضی از افراد در روند‌ انقلاب اسلامی تاثیری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: کشور ما زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) اقتدار و جهانی شدن اسلام خواهد بود‌ و با توجه به اینکه شهدای ما برای جهانی شدن قرآن و توحید جان خود را فدا کردن برترین شهدای عالم‌ هستند.

ترابی گفت: صبر، بصیرت، ایثار، فداکاری، همبستگی، گمنامی و تحمل مصائب و سختی‌ها از جمله روحیات بسیجی بوده که باید در کشور ما تقویت شود و در گام دوم انقلاب با تقویت این روحیات بتوانیم در مسیر تمدن نوین اسلامی گام برداریم.

* بسیج مصداق کامل ایثار و عشق به اسلام است
امام‌جمعه اهل سنت اینچه‌برون در این جلسه اظهار کرد: بسیج مصداق کامل ایثار، خلوص، فداکاری و عشق به ذات خداوند و اسلام بوده و تفکر بسیجی دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اسلام و مبارزه با استکبار است.

آخوند مدد‌ هوشمند گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره بر جایگاه مهم بسیج تاکید داشته و بسیجی از نیروهای عظیم انقلاب اسلامی بوده که منطقه جغرافیایی خاصی نداشته و به همه احاد جامعه و مسلمین مربوط است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه اظهار کرد: بسیجیان همواره صادقانه و مخلصانه در حوزه‌های مختلف حضور داشته و خدمات ارزشمندی به مردم عزیز ارائه دهدند.

عبدالقدیر کریمی با اشاره به مرز مشترک‌ایران و ترکمنستان در منطقه مرزی اینچه‌برون اظهار کرد: مرزبانان با ۱۶ پاسگاه مرزی در کنار‌ همکاری مردم مرزنشین توانسته امنیت و آرامش خوبی را در‌منطقه برقرار کرده و این اتحاد و وحدت بین مردمان خوب اهل تسنن و تشیعه در مناطق مرزی و شهرستان از سرمایه‌های اجتماعی منطقه است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با تصویب منطقه آزاد اینچه‌برون ما در سال‌های آینده شاهد پیشرفت و توسعه استان به ویژه منطقه مرزی‌ خواهیم بود و انتظار‌ می‌رود با پیگیری استاندار‌ و نماینده مردم در‌ مجلس شورای اسلامی تحقق عملی این‌ منطقه سریع‌تر انجام شود.
وی ابراز کرد: نگاه دولت و مسوولان استان و شهرستان توزیع اعتبارات و پیگیری ایجاد پروژه‌های مهم در مناطق محروم و مرزی بوده و بنده  هم از جایگاه فرمانداری تلاش کردم  در این سال‌ها در ایجاد زیرساخت‌ها و توزیع اعتبارات در این مناطق گام‌های خوبی را برداریم.

* هر روستا یک پروژه در دهه فجر داشته باشد
بخشدار داشلی‌برون در این جلسه اظهار کرد: هدفگذاری شهرستان برای پروژه‌های دهه فجر، هر روستا یک پروژه بوده و تلاش داریم تا در دهه فجر ۳۰ پروژه در ۳۰ روستای بخش داشلی‌برون به بهره‌برداری برسانیم.

 نورالله بابائی‌نژاد اظهار کرد: حضور‌ مدیران به صورت‌میدانی در رفع مشکلات مردم منطقه محروم و مرزی تاثیرگذار بوده و انتظار می‌رود در این بررسی‌های میدانی مدیران کل این دستگاه‌ها نیز حضور داشته باشند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیجیان و سپاه در راستای خدمت‌رسانی به مردم همواره در منطقه محروم مرزی حضور داشته و این حضور در کمک مردم این منطقه در سیل سال‌های گذشته و کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به وضوح مشاهده شده است.

وی ادامه داد: بسیجیان و سپاه شهرستان در «طرح شهید سلیمانی» و برگزاری کمک‌های مومنانه در منطقه محروم مرزی اقدامات گسترده و خوبی را ارائه داده که قابل تقدیر است.

بخشدار داشلی‌برون بیان کرد: بمناسبت هفته بسیج فردا یادواره شهدای غواص در شهر اینچه‌برون با حضور‌ مسوولان شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول