اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اقتدار بسیج ناشی از معنویت است/ تحول در جامعه با قرارگاه‌های بسیجی تحول محلات

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اقتدار بسیج ناشی از ارتباط معنوی نیروهای آن با خداوند است نه ابزار و امکاناتی که در اختیار دارد.

اقتدار بسیج ناشی از معنویت است/ تحول در جامعه با قرارگاه‌های بسیجی تحول محلات

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سردار اباذر سالاری عصر امروز در همایش بسیج و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در قشم، بیان کرد: امام خمینی (ره) با نگاه حکیمانه نهال با برکت بسیج را غرس کردند و امروز نه تنها ایران اسلامی بلکه کل دنیا از ثمرات این شجره طیبه بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: در همه صحنه‌های انقلاب و نظام پرچمدار اصلی بسیج است و نمونه آن را در امدادرسانی‌های اخیر به زلزله‌زدگان می توان دید.

سردار سالاری تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز خاری در چشم آمریکای جنایتکار هستند و به پشتوانه اقتدار معنوی با قایق به جنگ نظامیان آنها می روند و با نفتکش باز می گردند.

وی ادامه داد: هم اکنون کشور با جنگی متفاوت از 8 سال دفاع مقدس روبرو است و ماشین جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمن با تمام توان در حال فعالیت است.

سالاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی در همه عرصه‌ها می‌توان به جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمن رفت و همانگونه در دفاع مقدس با حضور مردم به پیروزی دست یافتیم در این جنگ نیز با همراهی مردم سربلند بیرون خواهیم آمد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان یکی از جلوه‌های حضور مردم و بسیج را راه‌اندازی قرارگاه‌های تحول محلات دانست و افزود: این قرارگاه ها که با ابتکار بسیجیان مخلص هرمزگانی شروع به کار کرد، امروز در تمام کشور به الگو تبدیل شده است.

به گفته سردار سالاری اقدامات بسیجیان در این قرارگاه‌ها در دورافتاده‌ترین تقاط استان شایان تقدیر است که با حداقل امکانات و ابزار طرح‌های بزرگی انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از قرارگاه‌های محلات 87 نفر که اعتیاد گریبانگیر آنها بوده است با کار فرهنگی بسیجیان ترک داده اند و خروجی این یک نفر بسیجی، گاهی از خروجی اداره‌های دیگر بیشتر است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: در این قرارگاه‌ها محرومین شناسایی شده و در جهت توانمندی آنها برای ادامه تحصیل، اشتغالزایی و بهبود معیشت برنامه ریزی انجام می شود.

همایش بسیج و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب  عصر امروز با حضور سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مقامات و مدیران استان در شهرستان در جزیره قشم برگزار شد.

انتهای پیام/88050

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول