اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است/ نحوه انتصابات شفاف شود

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی دخالت نمایندگان مجلس در انتصاب مدیران را به ضرر مجلس، دولت و مردم دانست و افزود: دخالت نمایندگان مجلس در انتصاب و یا عزل مسؤولان و مدیران خلاف قانون است.

دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است/ نحوه انتصابات شفاف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم رضایی عصر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج، تفکر بسیجی و انقلابی را راهگشا مشکلات دانست و اظهار داشت: روحیه و تفکر بسیجی در کشور و استان بوشهر می‌تواند مشکلات را کاهش و یا برطرف کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی را با  داشتن تفکر بسیجی دانست و بیان کرد: علاج مشکلات از جمله در حوزه معیشت و اقتصاد استقرار روحیه و تفکر انقلابی و بسیجی است.

رضایی با اشاره به پیگیری برای حل مشکلات خاطرنشان کرد: در یکسال و نیم گذشته در راستای تحقق مطالبات مردم و جامعه و برای مشکلات مناطق پیگیری‌های لازم در حل مشکلات آبرسانی، برق‌رسانی، مشکلات آنتن‌دهی اینترنت، شهریه دانشگاه و موارد گوناگونی در زمینه تذکرات افزایش قیمت خودرو، نهاده‌های دامی و زیرساخت‌های مناطق محروم به مسئولان ذیربط ارائه شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۳۵۱ سوال از مسؤولان اجرایی در مجلس ارائه شد گفت: در این راستا ۵۵۷ تذکر در رابطه با مسائل و مشکلات گوناگون مردم به مسئولان داده شد.

رضایی بررسی ۶۶ تحقیق و تفحص در زمینه‌های گوناگون را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: تحقق مطالبات مردم در دولت جدید با روحیه و تفکر انقلابی امکان‌پذیر شد و با انسجام بین سه قوه هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد و مسئولان باید بدون حاشیه در حل مشکلات جامعه و تحقق مطالبات مردم تلاش کنند.

وی دخالت نمایندگان مجلس در انتصاب مدیران را به ضرر مجلس، دولت و مردم دانست و افزود: دخالت نمایندگان مجلس در انتصاب و یا عزل مسؤولان و مدیران خلاف قانون است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که یکی از آسیب‌ها ورود نمایندگان در مسائل اجرایی است خاطر نشان کرد: طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید انتصاب مدیران مسیر قانونی خود بدون دخالت نمایندگان مجلس طی کند.

رضایی با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس در انتصابات دخالت می‌کنند بیان کرد: فرایند انتصابات باید شفاف باشد و لایه‌های مختلف تصمیم‌ساز استان بوشهر باید پاسخگوی معضلات اساسی مردم استان باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس تشکیل دولت انقلابی و جوان حزب‌الله را راهگشا مشکلات دانست و تصریح کرد: دولت انقلابی باید در تمام سطوح جامعه شکل بگیرد و ادامه دهنده راه شهیدان از جمله شهید قاسم سلیمانی به‌عنوان نجات‌بخش مشکلات باشند.

وی با بیان اینکه تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ آذر ماه کلید می‌خورد افزود: روند تغییرات در دستگاه‌های اجرایی باید هر چه سریع تعیین تکلیف شود تا برنامه‌ها و اجرا طرح‌ها دچار مشکلات نشود.

رضایی توسعه زیرساخت‌های راهسازی و تسریع در اجرا خط راه‌آهن بوشهر به شیراز را یکی از اولویت‌ها دانست و خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات در زیرساخت‌ها راه‌های مواصلاتی از جمله پروژه بزرگراه است که در این راستا محورهای جاده‌ای در دشتستان از جمله برازجان وضعیت مناسبی ندارد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول