اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سپاه کردستان ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرد

بسیج حقوقدانان سپاه بیت‌المقدس با همکاری ستاد دیه استان به مناسبت هفته بسیج، ۲۰ نفر از زندانیان با جرائم غیرعمد در استان کردستان را آزاد کردند.

سپاه کردستان ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیین آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان کردستان و با آزادی ۲۰ زندانی در سالن جلسات ستاد سپاه بیت‌المقدس برگزار شد.

در این مراسم محمد خسروی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان گفت: با گرامیداشت هفته بسیج و با همکاری خیرین و بسیج حقوقدانان امروز شاهد آزادسازی جمعی از زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان هستیم که از این جمع ۲۰ نفره با مبلغ بدهی ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از زندان رهایی می‌یابند.

وی افزود: از این مبلغ 500 میلیون تومان توسط بسیج حقوقدانان و ستاد دیه و خیرین به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

خسروی گفت: توجه به زندانیان و امورات آنها از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان زندان‌ها است که خوشبختانه سازمان بسیج حقوقدانان استان کردستان همیشه، همراه و همگام با سازمان زندان‌ها در جهت گره‌گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان و آزادی آنها نقش‌آفرین بوده است که از خدمات این سازمان و همراهی‌های فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان تقدیر می‌کنم.

در ادامه این مراسم، مددی مسئول بسیج حقوقدانان استان کردستان با ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان در 6 ماه سپری شده از سال جاری اظهار داشت: سازمان بسیج حقوقدانان استان کردستان  مفتخر است که در این مدت در جهت استمرار نهضت آزادسازی زندانیان نقش‌آفرینی موثری داشته که شرایط آزادی 315 نفر زندانی در استان کردستان را به مناسبت هفته بسیج فراهم کرده و امروز به صورت نمادین 20  نفر از آنها  آزاد و به آغوش گرم خانواده باز گشتند.

وی گفت: 117 نفر از زندانیان مالی با کمک خیرین و مجمع بسیج حقوقدانان و ستاد دیه استان و 198 نفر با استفاده از تهسیلات قانونی که جمعا زمینه 315 نفر زندانی را فراهم کرده است.

انتهتی پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول