اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش مسی به همبازی شدن با راموس و تحلیل حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا+عکس

فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن درباره حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا صحبت کرد.

واکنش مسی به همبازی شدن با راموس و تحلیل حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، خبرنگاران نشریه «مارکا» اسپانیا به مناسبت آقای گلی لیونل مسی در فصل گذشته لالیگا و تحویل دادن جایزه اش به منزل این ابرستاره به پاریس رفتند.

مسی در مصاحبه با نشریه مادریدی درباره همبازی شدن با سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال، گفت: اینکه راموس در پاری سن ژرمن همبازی ام است این امری خوب است و از این اتفاق خوشحال هستم.

اسطوره آرژانتینی درباره اینکه می توانند قهرمان اروپا شوند، گفت: همه می گویند ما نامزد اصلی برای قهرمانی در اروپا هستیم. انکار نمی کنم که ما یکی از کاندیداها هستیم اما ما هنوز نیاز داریم برخی از اقدامات را در تیم انجام دهیم تا بتوانیم به تیمی قدرتمند تبدیل شویم.

مسی درباره مربیگری ژاوی در بارسلونا، گفت: بارسلونا به همراه ژاوی پیشرفت خواهد کرد. او یک مربی ای است که همه چیز را می داند و اطلاعات زیادی دارد. او شناختی عالی از بارسلونا دارد و من اطمینان دارم می تواند در آینده موفق باشد.

اسطوره کاتالان ها در پایان درباره بازگشتش به نیوکمپ، گفت: همیشه گفتم روزی به بارسلونا برمی گردم چون بارسلونا خانه من است و من در آنجا زندگی خواهم کرد. همیشه دوست دارم به باشگاه از هر طریقی کمک کنم.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول