اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آخرین اخبار از جانشین سولسشر در منچستریونایتد؛ از سرمربی آلمانی تا داستان پوچتینو-زیدان

رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که یکی دیگر از گزینه‌های جدی سران یونایتد برای جانشینی سولسشر، سرمربی آلمانی است.

آخرین اخبار از جانشین سولسشر در منچستریونایتد؛ از سرمربی آلمانی تا داستان پوچتینو-زیدان

به گزارش خبرگزاری فارس، موضوع سرمربی آینده منچستریونایتد به یکی از مهمترین سوژه‌های رسانه‌های جهان بدل شده و هنوز مشخص نیست که سران یونایتد چه کسی را جانشین سولسشر خواهند کرد.

امشب منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، جدالی حساس مقابل ویارئال خواهد داشت و برای این بازی مایکل کریک روی نیمکت خواهد نشست. 

*زیدان به پاریس؛ پوچ به یونایتد؟

از روز گذشته موضوع آمدن پوچتینو به نیمکت اولدترافورد داغ‌تر از همیشه شده است و اکنون تمام رسانه‌ها از علاقه شدید پوچ برای ترک پاریس به مقصد منچستر خبر می‌دهند. پوچتینو که تابستان پیش علاقه داشت که هدایت شیاطین سرخ را برعهده گیرد، اکنون با ایجاد این فرصت، تصمیم دارد با ترک مسی، نیمار و امباپه، راهی انگلیس شود و هدایت منچستریونایتد و رونالدو را برعهده گیرد.

البته یکی از نکات مهم در خصوص تصمیم پوچتینو این است که خانواده او در انگلیس زندگی می‌کنند و این سرمربی آرژانتینی قصد دارد به خانواده خود نزدیک‌تر باشد. 

البته جدایی پوچتینو از پاریس به این سادگی ها نیست و راه‌حل آن در دست زیدان است. طبق گزارش «یولیان لارنس» خبرنگاری که برای اولین بار ادعا کرد که زیدان راهی منچستریونایتد نخواهد شد، این بار مدعی شده که پاریس با زیدان برای جانشینی پوچتینو تماس برقرار کرده است.


زیدان با رئال مادرید به 3 قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا رسید و یک بار نیز جام لالیگا را از دستان بارسلونا ربود

طبق گزارش رسانه‌های اروپایی زیدان نیز به نیمکت پاریس علاقه نشان داده و شاید بتوان او را جانشین پوچتینو دانست. اگر این اتفاق رخ بدهد، پوچتینو راهی یونایتد خواهد شد و سرمربی سابق رئال مادرید به نیمکت پاریس خواهد رسید. 

البته این اتفاق به تصمیمات مختلفی وابسته است که شاید امکان آن در این زمان از فصل به وجود نیاید. به همین منظور شب گذشته «تاک اسپورت» انگلیس گزارش داد که سران یونایتد اگر موفق به جذب پوچتینو نشوند، به دنبال «رالف رانگنیک» خواهند رفت. سرمربی آلمانی که جزو بزرگترین و گمنام‌ترین مربیان دنیاست شاید بتواند روی نیمکت اولدترافورد بنشیند. به گفته بیلد او در سال 2019 نیز برای رسیدن به یونایتد علاقه نشان داده بود. 


رانگنیک در زمان مربیگری در تیم لایپزیگ در کنار «تیمو ورنر» ستاره کنونی چلسی

از اریک تن هاگ و براندن راجرز به عنوان گزینه‌های بعدی سران یونایتد نام می‌برند. تن‌هاگ اوضاع خوبی در آژاکس دارد و به نظر نمی‌رسد در این زمان از فصل ، هلند را به مقصد انگلیس ترک کند. البته همه چیز به تصمیم سران یونایتد و پیشنهادات برادران گلیزر وابسته است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول