اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زارع:7 سال نتایج ملوان در بیرون از زمین طراحی شد/ وصله‌هایی که می‌زنند به من و مکتب صالح نیا نمی‌چسبد

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت:7 سال نتایج در بیرون از زمین برای ملوان طراحی می‌شود اما حالا که تیم ما شکل خوبی گرفته برای یکسری ها گران تمام شده است.

زارع:7 سال نتایج ملوان در بیرون از زمین طراحی شد/ وصله‌هایی که می‌زنند به من و مکتب صالح نیا نمی‌چسبد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مازیار زارع در خصوص دیدار روز گذشته تیمش مقابل مس شهر بابک اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز بازی را کسب کردیم. این نتیجه برای ما مهم بود ولی فاصله بازی در 5 روز تیم‌ها را تحت فشار می‌گذارد و این مساله کار را سخت کرده است.ما اگر مقابل مس شهر بابک هم مساوی می‌کردییم یا می‌باختیم هم به تیم حریف تبریک می‌گفتم چون این تیم بسیار خوب و جاندار بود.

وی در خصوص اینکه مربی ویستا توربین مدعی شده نتایج در بیرون از زمین به سود ملوان رقم می‌خورد عنوان کرد:7 سال نتایج در بیرون از زمین برای ملوان طراحی می‌شود. وقتی ملوان شکل خوبی گرفته برای یکسری ها گران تمام شده است. اگر قرار بود نتایج در بیرون از زمین برای ما رقم بخورد در بازی با پارس جنوبی در زمین خودمان که در دقیقه 90 می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم داور خطا و هند اعلام نمی‌کرد. آن زمان یک کلمه هم حرف نزدیم و نگفتیم نتایج بیرون از زمین طراحی می‌شود.

سرمربی تیم ملوان تاکید کرد: من به سرمربی حریف(وحید رضایی) خیلی احترام می‌گذارم و حتی بعد از بازی نگذاشتم سمت داور برود چون به او گفتم که محروم می‌شود ولی ما با یک فوتبال خوب در حال حرکت هستیم،در شان ملوان نیست این وصله‌ها را به این تیم بچسبانند. تا روزی که در این فوتبال باشم در سلامت کامل کار می‌کنم. من از مکتب بهمن صالح نیا هستم و اینجور وصله‌ها به من و ملوان نمی‌چسبد.

زارع در خصوص اینکه قرار بود بازی ها با حضور تماشاگران برگزار شود اما این اتفاق در لیگ دسته اول نیفتاد گفت: اگر تماشاگر به ورزشگاه بیاید زور و قدرت ما بیشتر می‌شود و این مدل صحبت‌ها را از تیم‌های دیگر نمی‌شنویم. بازی های پرسپولیس و استقلال با تماشاگر برگزار می شود. ما، نساجی، نفت آبادان و ... با تماشاگر جان می‌گیریم. امیدوارم اجازه بدهند مردم به ورزشگاه بیایند و با فاصله در استادیوم حضور پیدا کنند تا از دیدن بازی های تیمشان لذت ببرند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول