اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان| ۴ فینالیست و ۴ مدال برنز دیگر در رور دوم مسابقات

دومین روز از مسابقات قهرمانی جهان کاراته ۲۰۲۱ ناشنوایان با معرفی ۴ فینالیست و کسب ۴ مدال برنز کاراته کاران ناشنوای کشورمان به پایان رسید.

کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان| ۴ فینالیست و ۴ مدال برنز دیگر در رور دوم مسابقات

 به گزارش خبرگزاری فارس، دومین روز از مسابقات قهرمانی جهان کاراته ۲۰۲۱ ناشنوایان در سالن هندبال فدراسیون هندبال برگزار و نفرات راه یافته به فینال و کسب مقام سوم به شرح زیر معرفی شدند:

وزن ۶۱- کیلوگرم : ورزشکاران اوکراین و  یونان فینالیست شدند و مهناز حسن زاده از ایران و ورزشکار روس سوم شدند و مدال برنز را کسب کردند. 

وزن ۶۸- کیلوگرم : سارا ادریا از ایران و ورزشکار اوکراین راهی فینال این رقابت ها شدند و ورزشکاران ترکیه و روسیه مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

وزن ۶۸+ کیلوگرم : بیتا جواهری از ایران و ورزشکار ترک راهی فینال شدند و ورزشکاران ترکیه و روسیه مقام سوم را کسب کردند.
 
وزن ۷۵- کیلوگرم : کاراته کاران روسیه و اوکراین راهی فینال شدند و کامران رضایی نژاد و ابراهیم عبدالغفور از ایران مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

وزن ۸۴- کیلوگرم : سید یاسین حسینی و ورزشکار روس فینالیست شدند و کاراته کاران مالزی و روسیه مقام سوم این‌ مسابقات را کسب کردند.

وزن ۸۴+ کیلوگرم : حسین تبرته فراهانی از ایران و ورزشکار ترک فینالست شدند و مصطفی پاپی زاده از ایران و ورزشکار روس مدال برنز را کسب کردند. 

در اولین روز مسابقات نیز مژده مردانی،  حکیمه زکی زاده و مصطفی حسن پور فینالیست شدند و زینب حسن پور  ، میلاد صادق زاده و محمد شایان مدال برنز را به دست اوردند‌.

امروز در سومین روز از مسابقات، رقابت های کاتا و کومیته تیمی بانوان از ساعت ۱۰ و آقایان از ساعت ۱۵ پیگیری می شود و در چهارشنبه (روز پایانی) این مسابقات نیز رقابت های فینال پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول