اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بیانیه حزب‌الله در خصوص برخی شایعات

روابط رسانه‌ای حزب‌الله اعلام کرد، برخی با اهداف مشخص در حال دروغ ساختن و نسبت دادن آن به حامیان حزب‌الله هستند اما این اقدامات هرگز تصویر پرافتخار مقاومت را لکه‌دار نمی‌کند.

بیانیه حزب‌الله در خصوص برخی شایعات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روابط رسانه‌ای حزب‌الله امروز (سه‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، برخی طرف‌های مشکوک عادت کرده‌اند اخبار و پیام‌های کذب بسازند و با هدف تخریب چهره و فریب افکار عمومی لبنان و جهان عرب، آن را به سران و حامیان حزب‌الله نسبت دهند.

بر اساس گزارش «العهد»، در ادامه این بیانیه آمده، روابط عمومی حزب‌الله صحت اخبار منتشره توسط این افراد و رسانه‌ها و سایت‌های الکترونیکی آنها و نیز برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی را تکذیب می‌کند.

روابط عمومی حزب‌الله سپس از رسانه‌ها، سیاستمداران، کاربران و همه حامیان مقاومت در لبنان و کشورهای عربی خواست این شایعات و اکاذیب بی ارزش را رها کنند.

در ادامه این بیانیه تأکید شده، این شایعات هرگز بر تصویر درخشان و پرافتخار مقاومت و موضع دائمی آن در کنار حق و حقیقت و نیز مقاومت علیه اشغالگر و در هم کوبیدن ظلم و ظالمان تأثیر نمی‌گذارد.

العهد در خبر دیگری در همین رابطه به نامه ساختگی از دختر حاج قاسم سلیمانی اشاره کرده و آن را دروغ خوانده است.

 

در همین رابطه، بنیاد مکتب حاج قاسم در نامه‌ای به رئیس صداوسیما نامه اعطای هدیه «زینب سلیمانی» برای ازدواج لبنانی‌ها را جعلی و ناشیانه خواند.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول