اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

داوران اولین جشنواره کشوری سرسخن اعلام شد+ فیلم

دبیر اولین دوره جشنواره کشوری سرسخن با بیان این که بالغ بر 300 اثر تلوزیونی، رادیویی، صحنه و بخش های جنبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: بیشترین میزان مشارکت به ترتیب مربوط به استان های یزد، اصفهان و تهران است.

داوران اولین جشنواره کشوری سرسخن اعلام شد+ فیلم

عباس گلرسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به پایان مهلت دریافت آثار اولین جشنواره کشوری مجریان، گویندگان و سخنوران سرسخن، اظهار کرد: بالغ بر ۳۰۰ اثر تلوزیونی، رادیویی، صحنه و بخش های جنبی شهر میراث جهانی و آب به دبیرخانه این دوره جشنواره ارسال شده است.

وی میزان مشارکت هنرمندان از استانهای مختلف کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بیشترین میزان مشارکت به ترتیب به استان‌های یزد، اصفهان و تهران اختصاص یافته است.

دبیر اولین دوره جشنواره کشوری سرسخن در خصوص فرآیند داوری این رویداد فرهنگی هنری، گفت: داوری این جشنواره طی دو بخش انتخاب آثار و مسابقه انجام می‌شود.

 

گلرسان با بیان این‌که در حال حاضر فرآیند انتخاب آثار در دستور کار جشنواره قرار دارد، تصریح کرد: این مهم از پنج شنبه چهارم آذرماه آغاز می شود.

وی حسین درستکار، علی سینا حسینی و علی نوابی را داوران بخش تلوزیونی دانست و بیان کرد: در بخش رادیویی هم حامد سلطانی، الهه دهقانپور و مریم تقی زاده مسئولیت داوری را به عهده دارند.

مسئول برگزاری جشنواره سرسخن خاطرنشان کرد: مهدی قانع، حسین وکیلی و حامد بیک داوران بخش صحنه این دوره جشنواره مجریان و گویندگان هستند.

گلرسان با بیان این‌که در ترکیب داوری جشنواره سرسخن از سه داور در هر بخش دو نفر در همان تخصص مجری و یک نفر به عنوان تهیه کننده یا مدیر برنامه انتخاب شده است، گفت: بعد از انتخاب آثار افراد مشخص شده باید خود را برای بخش حضوری مسابقه جشنواره که اواخر آذرماه برگزار می‌شود آماده کنند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول