اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تشدید همکاری قزاقستان و سازمان ملل در زمینه مبارزه با جرم و جنایت

رئیس جمهور قزاقستان با مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل دیدار و مشارکت در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، فساد، تروریسم و جرائم سایبری را بررسی کردند.

تشدید همکاری قزاقستان و سازمان ملل در زمینه مبارزه با جرم و جنایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور قزاقستان با «گادا والی» مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر سازمان ملل دیدار و گفت و گو کرد.

در جریان این ملاقات، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، جنایات عمدی، فساد، تروریسم و جرائم مختلف سایبری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

تاکایف در سخنانی از نقش اصلی سازمان ملل در حل و فصل تعدادی از موضوعات بین المللی قدردانی و تمایل این کشور برای ادامه همکاری نزدیک با سازمان ملل در زمینه تضمین توسعه پایدار، امنیت، آرامش و زندگی مسالمت آمیز را تایید کرد.

وی در ادامه از فعالیت نمایندگی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در منطقه آسیای مرکزی با توجه به وضعیت کنونی در افغانستان حمایت کرد.

رئیس جمهور قزاقستان از تصویب برنامه جدید مدیریت سازمان ملل متحد برای آسیای مرکزی برای سال‌های 2022-2025 را که انتظار می‌رود پایه محکمی را برای ادامه تعامل سازنده ایجاد کند، پشتیبانی کرد.

نماینده سازمان ملل متحد به نوبه خود از اصلاحات در دست اجرا قزاقستان مانند تغییرات متمرکز به بهبود سیستم پلیس مثبت ارزیابی و از ریاست قزاقستان برای کمک در تخلیه پرسنل این سازمان از افغانستان و استقرار آنها در شهر آلماتی تشکر کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول