اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بسیجیان با طرح «شهید سلیمانی» کشور را از وضعیت قرمز کرونا خارج کردند

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان گفت: بسیجیان جان بر کف همیشه ثابت کرده‌اند که از جان و مال خود برای خدمت به خلق‌الله می‌گذرند و در بحران کرونا بسیجیان با همراهی دولت جدید در طرح شهید سلیمانی توانستند کشور را از شرایط قرمز خارج کنند.

بسیجیان با طرح «شهید سلیمانی» کشور را از وضعیت قرمز کرونا خارج کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور، رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان پیش از ظهر امروز در  همایش  اقتدار بسیجیان شهرستان دهاقان  با تبریک  چهل و دومین سالگرد تأسیس نهاد بسیج به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: مردمی بودن  بسیج  بسیار حائز اهمیت است و با حضور مردم و تحمل رنج  و سختی فراوان  انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست و اگر حضور جدی و چشم‌گیر بسیج نبود، انقلاب ما نیز مانند سایر کشور‌ها دچار شکست می‌شد.

وی با بیان این‌که حفظ انقلاب  با مردم است، افزود: مردم عزیز نقش اول را در این انقلاب دارند و خیلی‌ها گمان می‌کردند بسیج پس از انقلاب  کاربردی ندارد و منحل می‌شود، اما بسیج ماند و در عرصه‌های مختلف  یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و هست.

طالب‌پور ادامه داد: بسیج تشکیل شد تا  اقدامات مردم پراکنده نباشد و  در قالب بسیج حرکت کنند و اهداف بسیج را دنبال کنند؛ بسیجی باید بصیرت داشته باشد و باید بدانیم دشمنان ما چه نقشه‌ای برایمان کشیده‌اند.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان  با بیان این‌که باید با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم گفت : وظیفه بسیج و بسیجیان است که با جنگ نرم دشمن مقابله کنند؛ امروزه باید  بسیجیان میدان‌دار مساجد باشند و هر کدام در هر حوزه‌ای تخصص دارد در مساجد فعال باشد و بسیجیان  باید یار نظام و رهبر معظم انقلاب  و  آماده اجرای دستورات ایشان باشند.

وی با اشاره به ایثار و جان‌فشانی‌های بسیجیان گفت: بسیجیان جان بر کف همیشه ثابت کرده‌اند که از جان و مال خود برای خدمت به خلق‌الله می‌گذرند و در بحران کرونا  بسیجیان با همراهی دولت جدید در طرح شهید سلیمانی توانستند کشور را از شرایط قرمز خارج کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول