اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رزمایش اقتدار بسیج در بوشهر/ سازماندهی بسیجی‌ها در 80 گردان

رزمایش اقتدار گردان‌های مختلف بسیجیان در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار شد و بسیجیان اقتدار خود را برای اجرا مأموریت‌ها نشان دادند.

رزمایش اقتدار بسیج در بوشهر/ سازماندهی بسیجی‌ها در 80 گردان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، همزمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار بسیجیان استان بوشهر در 10 مرکز شهرستان بوشهر با حضور بسیجیان برگزار شد.

رزمایش اقتدار بسیجیان در مرکز استان بوشهر در مصلا این شهر با حضور بسیجیان در گردان‌های تخصصی مختلف برگزار شد و شرکت کنندگان بار دیگر اقتدار خود را برای اجرا مأموریت‌ها به نمایش گذاشتند.

سردار علی رزمجو در رزمایش اقتدار بسیجیان در مصلا بوشهر با اشاره به آمادگی بسیجیان در رسته‌های مختلف اظهار داشت: بسیج و تفکر بسیجی امروز در نقاط مختلف استان بوشهر متبلور و این فرهنگ در این استان تجلی یافته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ولایت‌مدار و مردمی بودن، شناخت زمان، امیدآفرینی، تکلیف‌گرا و نتیجه محور بودن را ویژگی بارز بسیج برشمرد و افزود: این نیروی پر توان الهی برای نقش‌آفرینی در همه عرصه‌ها آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه اخلاص و تفکر جهادی در دل بسیجیان موج می‌زند گفت: بسیجیان در راستای استحکام بخشی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، با بیان اینکه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی برگرفته از تفکر بسیجی است خاطر نشان کرد: هویت بسیجی در سازمان به پیکره بیش از 80 گردان در استان بوشهر به‌عنوان هویت فراگیر و در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، دفاعی آشکار و مبتنی بر ارزش‌های الهی است که همه اقشار و صنوف سازماندهی شده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول