اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی نساجی و پیکان| کنایه ناظر مسابقه به کادرفنی پیکان و واکنش شجاعی به خوشحالی حسینی

ناظر بازی نساجی و پیکان بعد از اعتراض های زیاد به داور، به کادرفنی پیکان کنایه زد.

حاشیه بازی نساجی و پیکان| کنایه ناظر مسابقه به کادرفنی پیکان و واکنش شجاعی به خوشحالی حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، چند خطا که به سود پیکان اعلام شد، داد بازیکنان نساجی را در آورد و در صحنه‌ای کریم اسلامی زننده گل نساجی گفت که داور با صدای بازیکنان سوت می‌زند! 

* در صحنه‌ای در حمله پیکانی‌ها، شوت سنگین مهاجم این تیم به بازیکن نساجی برخورد کرد تا این بازیکن به زمین بیفتد و در این صحنه حاضرین در ورزشگاه با صدای بلند خواستار بیرون زدن توپ شده بودند که پیکانی ها به این موضوع توجهی نکردند.

*تعداد دفعات اعتراضات دو تیم به داوری بعد از گل تساوی پیکان زیادتر شد و هر دو تیم به سوت‌های داور این دیدار اعتراض می کردند.

*مصدومیت سنگربان پیکان در دقیقه ۶۹ سبب شد تا بازی دقایقی را متوقف شود که این موضوع اعتراض اندک حاضرین در ورزشگاه را همراه داشت.

*در صحنه ای مربیان پیکان به ناظر بازی اعلام کردند که بازی از دست داور بازی در رفته، که ناظر بازی به صورت طنز به کادر فنی پیکان گفت که هر دو تیم معتقدید که بازی از دست داور در رفته که ما  متوجه نشدیم، کدام سمت در رفته است!

*اسماعیل اسماعیلی مربی نساجی که امروز مسئولیت تیم را بر عهده داشت در دقایقی از بازی به زبان محلی مازندرانی به صحبت با بازیکنانش پرداخت این در حالی بود که فقط حامد شیری و حسن نجفی به زبان محلی مازندرانی تسلط دارند.

*کادر فنی پیکان روی نیمکت در موقعیت حساس به صحبت با بازیکن مهاجم پرداخته بودند که با واکنش تند مجتبی حسینی سرمربی پیکان همراه شد. وی با صدای بلند و تند خواست تا مربیان روی نیمکت بنشینند. حسینی گفت تا وقتی من هستم کسی حرفی نزند.

*خوشحالی بعد از گل مجتبی حسینی و سعید دقیقی به سمت نیمکت نساجی با واکنش مسعود شجاعی روی نیمکت همراه بود و او به داور اعتراض کرد.

* در دقایق پایانی تابلو تعویض مشکل پیدا کرد و داور و ناظر بازی بدون تابلو و به صورت دستی و سنتی تعویض‌ها را انجام دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول