اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرآسیایی: از کیفیت فنی تیم راضی نیستیم/استقلال در نیمه دوم بهتر بازی کرد

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: از نظر فنی شرایط خوبی نداشتیم و انتظار ما از بازیکنانمان بالاتر است.

سرآسیایی: از کیفیت فنی تیم راضی نیستیم/استقلال در نیمه دوم بهتر بازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری بعد از دیدار گل‌گهر و استقلال اظهار داشت: بازی از نظر کیفی شرایط خوبی نداشت، شاید از نظر فیزیکی و تلاشی که در زمین شد شرایط خوب بود و دوندگی زیادی صورت گرفت اما بازی در مجموع خوب نبود.

وی افزود: نیمه اول گردش توپ و مالکیت در اختیار ما بود اما در نیمه دوم شرایط بهتر در اختیار استقلال بود. از نظر فنی شرایط خوبی نداشتیم و انتظار ما از بازیکنانمان بالاتر است و به هیچ وجه از شرایط راضی نیستیم.

مربی تیم گل‌گهر در پاسخ به این سوال که حضور هواداران در بازی روی عملکرد این تیم چقدر تاثیر می گذارد گفت: قطعا حضور تماشاگران تاثیر زیادی در نتیجه گیری تیم‌ها دارد.در پایان فصل همین امتیازات شرایط خاصی را ایجاد خواهد کرد.ما این هفته شرایط میزبانی داشتیم ولی یک تیم امروز از تماشاگرانش استفاده  کرد و هفته گذشته هم یک تیم دیگر ولی برای ما چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.حضور هواداران مطمئنا برای ما کمک کننده و مثمر ثمر خواهد بود.

وی در خصوص عملکرد مهاجم خارجی گل‌گهر گفت: وی دوندگی خوبی داشت و تلاش کرد ولی ما از کیفیت فنی تیم راضی نیستیم. او دوندگی و حفظ توپ را خوب انجام می‌داد و برای بازی اول مسئولیت‌هایی که به او دادیم را خوب انجام داد.

انتهای پیام.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول