اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکن نفت آبادان:‌ موقعیتی به پرسپولیس ندادیم/ امیری: روی بدشانسی گل خوردیم

دو بازیکن تیم صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی را در خصوص بازی مقابل پرسپولیس بیان کردند.

بازیکن نفت آبادان:‌ موقعیتی به پرسپولیس ندادیم/ امیری: روی بدشانسی گل خوردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شروین بزرگ پس از شکست نفت آبادان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: روی بدشانسی گل خوردیم، دو موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم بازی را به تساوی برسانیم. شانس با ما یار نبود و شرمنده هواداران‌مان شدیم. 

وی در مورد اینکه منصوریان از نحوه بازی تیمش راضی بود، گفت: واقعاً خوب بازی کردیم. مقابل پرسپولیس در آزادی بازی کردن سخت است. هیچ موقعیتی به آنها ندادیم امیدوارم بتوانیم هفته آینده جبران کنیم.

بازیکن نفت آبادان در مورد داوری این مسابقه و توپی که از خط دروازه رد شد و پرسپولیس اعتقاد به گل داشت، عنوان کرد: من هم آن صحنه را دیدم. توپ گل شده بود. در مورد داوری صحبتی ندارم. اگر VAR باشد خیلی بهتر است و حق هیچ تیمی ضایع نمی‌شود. 

همچنین علی امیری پس از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما خیلی خوب بازی کردیم. با تاکتیکی که داشتیم بازی را بسته بودیم. روی یک اشتباه گل خوردیم. بعد از آن کار سخت شد. تاکتیکی را که به ما گفته بودند به خوبی اجرا کردیم ولی روی بدشناسی بدموقع گل خوردیم. ان‌شاءالله در بازی بعدی جبران کنیم.

وی در مورد اینکه آیا شرایط صنعت نفت آبادان و مسائل مالی این تیم بهتر می‌شود، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند از لحاظ مالی مشکل داریم ولی تیم به همیتی رسیده است. در بازی‌های قبلی این را نشان دادیم چون واقعاً از لحاظ فنی و تاکتیکی چیزی کم نداریم. فقط مشکل مالی داریم که آن هم ان‌شاءالله حل می‌شود. شرمنده هواداران‌مان شده‌ایم. تمام تلاش‌مان را کردیم. امیدواریم از این به بعد بیشتر تلاش کنیم تا دل‌شان شاد شود. خوشحالی مردم آبادان فقط این تیم است. امیدواریم بتوانیم خوشحال‌شان بکنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول