اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

وزیر ورزش وارد سیستان و بلوچستان شد

وزیر ورزش و جوانان که امروز وارد فرودگاه زاهدان شد در سفر دو روزه خود از پروژه‌های ورزشی سیستان و بلوچستان بازدید می‌کند.

وزیر ورزش وارد سیستان و بلوچستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سجادی وزیر ورزش و جوانان با استقبال رسمی مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، دهمرده نماینده مردم شریف حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، و جمعی از مسئولین وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد.

مهم ترین برنامه های سفر دو روزه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به استان سیستان و بلوچستان، حضور در آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان زاهدان است

همچنین  بازدید از مجموعه ورزشی شهرستان زهک، بازدید از مجموعه ورزشی طباطبایی و سالن کشتی زابل، حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران استان سیستان و بلوچستان در زاهدان، حضور در ستاد ساماندهی امور جوانان استان سیستان و بلوچستان ، بازدید از مجموعه ورزشی دهکده ورزشی المپیک زاهدان و بویژه سالن چند منظوره ورزشی ۴۵۰۰ نفری در حال ساخت از دیگر برنامه های سفر وی به این استان است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول