اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هفته بسیج یادآور دلاوری و فداکاری‌های بسیجیان است

بیش از 20 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر تبریز بین پایگاه‌های بسیج توزیع خواهد شد.

هفته بسیج یادآور دلاوری و فداکاری‌های بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس در تبریز، با حضور فرمانده سپاه عاشورا مراسم رونمایی و توزیع طرح عظیم تجهیز 450 پایگاه بسیج سپاه ویژه تبریز برگزار شد.

در این طرح که حضور  میرتاج الدینی نماینده مجلس و با مشارکت خیران کلان‌شهر تبریز و سپاه ناحیه غدیر تبریز برگزار گردید، بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و بیش از 100 قلم لوازم خانگی و اقلام خوراکی در اختیار پایگاه‌های مقاومت بسیج غدیر تبریز قرار داده شد.

در این طرح عظیم، بیش از 20 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر تبریز بین پایگاه‌های بسیج توزیع خواهد شد.

براین اساس؛ 150 تجهیزات تنیس روی میز، 150 فوتبال دستی، 150 دارت، بیش از 350 توپ فوتسال و والیبال، تجهیز کامل 8 سالن رزمی از جمله موارد آماده‌سازی بخش ورزشی پایگاه‌های مقاومت کلان‌شهر تبریز می‌باشد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، در مراسم رونمایی و‌ توزیع طرح عظیم تجهیز ۴۵۰ پایگاه بسیج سپاه ویژه تبریز که با حضور مسوولان ارشد استانی، لشکری و شهری برگزار شد، بیان کرد: هفته بسیج یادآور دلاوری و فداکاری‌های بسیجیان برای این دیار است.

وی ادامه داد: ما آرامش و رفاه‌ خود را مدیون فرهنگ، تلاش و دلاوری‌های بسیجیان کشورمان هستیم. اگر به بحران‌های اوایل انقلاب نگاه کنیم، بسیجیان بودند که آرامش و نیازهای مردم را تامین می‌کردند و در حال حاضر اگر نگاهی سطحی به امروز داشته باشیم، به خوبی متوجه می‌شویم که بسیجیان هستند که در شرایط سخت کنار مردم ایستادند.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده در مورد پیشرفت‌های بسیج در زمینه‌های متخلف اشاره کرد و گفت: در این ۲ سال اخیر کرونایی شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در زمینه‌های پزشکی و درمانی بودیم. مطمئنا در سال‌های آینده نیز این بسیجیان خواهند بود که در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی نیز به موفقیت‌های بالایی خواهند رسید.

فرمانده سپاه عاشورا ضمن تقدیر از تمامی خیران که در فعالیت‌های مردمی شرکت می‌کنند، متذکر شد: ما از اول انقلاب مدیون حمایت‌های خیران هستیم که در تمامی سختی‌ها کنار مردم و پشت به پشت بسیجیان این دیار کار کردند.

سردار عباسقلی‌زاده در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان نیاز به حمایت دارند و مطمئنا این حمایت‌ها قرار است آینده‌ای روشن برای کشورمان بسازد و در نهایت بر خود لازم می‌دانم از زحمات سپاه ویژه تبریز بابت توسعه، ساماندهی و تجهیزسازی ۴۵۰ پایگاه‌ بسیج ویژه تبریز که مطمئنا الگویی فرهنگی و آینده‌ساز برای کل کشور است، تشکر و قدردانی داشته باشم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول