اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مسئولان برای به میدان آوردن مردم در عرصه فرهنگی برنامه‌ریزی کنند

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) با بیان اینکه موفقیت دولت در گرو نظارت، پیگیری و حضور مردم و تشکیل یک جبهه منسجم است گفت: مسئولان برای به میدان آوردن مردم در عرصه فرهنگی برنامه‌ریزی کنند.

مسئولان برای به میدان آوردن مردم در عرصه فرهنگی برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس در همدان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در چند سال اخیر مهمترین محور فرمایشات رهبری در حوزه مردم و حضور مردم در صحنه بوده است، اظهار کرد: در مسائل و مشکلات مختلف این مردم هستند که نقش اصلی را در عبور از بحران‌ها به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان برای چگونگی به میدان آوردن مردم در عرصه فرهنگی برنامه‌ریزی کنند، مطرح کرد: متاسفانه در چهل سال گذشته با وجود تمام اقداماتی که صورت گرفته، اما کشور در اجراییات آن طور که باید و شاید با تفکر اسلام ناب و اصولی انقلاب اسلامی اداره نشده است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) با تاکید بر اینکه هر جا با تفکر اسلام ناب و اصول انقلاب اسلامی جلو رفتیم، موفق شده‌ایم، گفت: به طور مثال می‌توان یک سال اول جنگ را با ایام پس از رفتن بنی‌صدر مقایسه کرد، روزهایی که پس از چند ماه یکی از دستاوردهای آن آزادسازی خرمشهر بود.

وی با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰، یادآور شد: از سال ۱۴۰۰ به بعد اتفاق خوبی در کشور رخ داد و مردم، دولت و مسئولان همسو با تفکرات انقلابی در کنار یکدیگر حضور پیدا کرده‌اند.

جعفری افزود: این اولین بار در انقلاب است که شاهد چنین هماهنگی در کشور هستیم و باید گفت وارد مرحله جدیدی در انقلاب اسلامی شده‌ایم و باید تلاش کنیم تا زحمات قبلی به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه امروز باید برای حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی و صدور آن، تلاش کنیم، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در گام اول در حوزه مقابله با رفع تهدیدها و استکبارستیزی سربلند بیرون آمده و امروز در گام دوم انقلاب نیازمند همراهی مردم و ایفا کردن نقش توسط مردم در عرصه‌های مختلف هستیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) با اشاره به اینکه رهبری مستقیما به جوانان دستور آتش به اختیار در عرصه‌های مختلف خصوصا عرصه فرهنگی را داده‌اند گفت: حضور مردم در عرصه‌های خدمت‌رسانی همانند مبارزه با کرونا، سیل، زلزله و کمک‌های مومنانه مثال زدنی بوده است.

وی با بیان اینکه آنچه که مقصود رهبر معظم انقلاب از بیان این فرمایشات است، نقش‌آفرینی مستمر مردم در تمامی عرصه‌هاست با تاکید بر اینکه بسیج کردن مردم دارای پیچیدگی‌های خاص خود است، بیان کرد: یکی از مسائل اصلی برای انقلاب، روش های پای کار آوردن مردم برای مسایل فرهنگی است.

جعفری با اشاره به اینکه دولت بدون نقش آفرینی مردم نمی‌تواند موفق شود، اظهار داشت: موفقیت دولت در گرو نظارت، پیگیری و حضور مردم و تشکیل یک جبهه منسجم است.

انتهای پیام/ 3140

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول