اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشاورزان اجازه سواستفاده به اراذل و اوباش نمی‌دهند/ مسوولان مدافع مطالبات به حق کشاورزان هستند

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه حق و حقوق کشاورزان دنبال و پیگیری خواهد شد، گفت: مطالبات کشاورزان حتما توسط مسؤولان پیگیری می‌شود و حتما جریانی که بخواهد التهاب آفرینی کند اول خود کشاورزان به این جریان پاسخ داده و نهایتا مردم جواب آن‌ها را می‌دهند.

کشاورزان اجازه سواستفاده به اراذل و اوباش نمی‌دهند/ مسوولان مدافع مطالبات به حق کشاورزان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشاورزان اعتراض به حقی داشتند و تجمعاتی داشته و مطالب خود را بیان کردند؛ در دو روز قبل کشاورزان با مسئولان صحبت‌های نهایی را انجام و به یک جمع‌بندی رسیدند.

وی تصریح کرد: این جمع‌بندی در نهایت موجب یک تفاهم شد و بعد از آن کشاورزان خود برای جمع کردن محل تجمع رفته که چادرها را جمع و در چارچوب همان تفاهم‌نامه مطالب دنبال شود.

جان‌نثاری افزود: کشاورزان وسایل چادرها را جمع کرده و در حالی که قصد داشتند خود چادرها را نیز جمع کنند، عده‌ای که برای پیگیری مطالبات به شکل دیگری فکر می‌کردند با اینکار مخالفت کردند و در این میان افرادی نیز  نفوذ می‌کنند که در این میان نه به دنبال مطالبه کشاورزان هستند و نه اصلا کشاورز هستند.

کشاورزان صف خود را از این افراد جدا کرده‌اند

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: اراذل و اوباش وارد این فضا شده و سعی می‌کنند فضا را دست بگیرند، اما آن چیزی که مهم است این بوده که کشاورزان صف خود را از این افراد جدا کرده و بیانیه رسمی داده و مصاحبه کردند که بعد از  جلسه‌ای که صحبت‌ها نهایی شده دیگر تجمعی ندارند.

وی عنوان کرد: کشاورزان اعلام کردند که تجمع آن‌ها پایان یافته و از این به بعد مسؤولیت با آن‌ها نبوده و کسانی که دارند ادامه می‌دهند کاری به کشاورزان ندارند و این را رسما کشاورزان اعلام کردند.

خود کشاورزان به جریانات التهاب‌آفرین پاسخ می‌دهند

جان‌نثاری با بیان اینکه حق و حقوق کشاورزان دنبال و پیگیری خواهد شد، گفت: مطالبات کشاورزان حتما توسط مسؤولان پیگیری می‌شود و حتما جریانی که نیز بخواهد التهاب آفرینی کند اول خود کشاورزان به این جریان پاسخ داده و می‌دهند و نهایتا مردم جواب آن‌ها را می‌دهند.

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار اصفهان بیان کرد: هیچ برخوردی با کشاورزان اتفاق نیفتاده است و بنابرصحبت بوده و مسؤولان همه مدافع این هستند که حق و حقوق کشاورزان داده شده و حقی از آن‌ها ضایع نشود؛ کشاورزان از انقلابی‌ترین و جهادی‌ترین مردم ما هستند و حتما مطالبات آن‌ها در چارچوب قانون پیگیری خواهد شد.

وی گفت: کشاورزان ما بسیار هوشیار و آگاه هستند و به امنیت ملی و کلیت نظام وفادار  و بسیار هوشیار هستند و هر کجا کوچکترین رخنه‌ای بخواهد کسی انجام دهد که فضا را از فضای مطالباتی صنفی خارج کند، خود کشاورزان مقابله کردند و این ارزشمند است.

جان‌نثاری با بیان اینکه همه مسؤولان و دستگاه‌ها هیچ بحثی به جز این ندارند که هم امنیت عمومی مردم تامین شود و هم مطالبات به حق تمام اقشار و از جمله کشاورزان دنبال شود، گفت: همه مردم همراهی کنند که مطالب مخلوطی از درست و نادرست نشود؛ مطالبات کشاورزان درست و حق است و همه کشاورزان، مردم و مسؤولان باید کمک کنیم که فرصت طلبان نیایند از آب گل آلود ماهی بگیرند و قطعا این فرصت طلبان پشتیبان کشاورز نبوده و در جهت شادی دشمن حرکت می‌کنند؛ البته قطعا مردم و کشاورزان اجازه نخواهند داد تا از مطالبه درست و به حق آن ها سو استفاده کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول