اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دستیابی به طرح‌های نوآورانه در گرو ارتقای مراکز علمی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: مراکز علمی باید ارتقاء یابند تا در سال‌های آتی شاهد ارائه طرح‌های نوآورانه و‌ قابل استفاده در جامعه باشیم.

دستیابی به طرح‌های نوآورانه در گرو  ارتقای مراکز علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در دومین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان کردستان که امروز در دانشگاه امام حسین سنندج برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر پیشرفت علم است چراکه  کسب علم و دانش همچون چراغی است که ما را از تاریکی به روشنی می‌کشاند.

وی افزود: پیشرفت علم موجب  پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف می‌شود و در نتیجه مسیر رفع مشکلات موجود در جامعه میسر خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه مهد علم مربوط به اسلام است بیان کرد: قرآن کریم منشاء علم، راهنما و طریقت است که با تمسک به آن می‌توان در تمام مراحل زندگی به موفقیت‌های شایانی دست پیدا کرد.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه باید نخبگان به دنبال خلاقیت و ابتکار باشند خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور به پیشرفت‌های خوبی در حوزه نظامی دست یافته است.

وی افزود: هرچه بیشتر در جامعه مطالب نو و جدید ارائه شود پیشرفت نیز در جامعه بیشتر می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: مراکز علمی باید ارتقاء یابند تا در سال‌های آتی شاهد ارائه طرح‌های نوآورانه و‌ قابل استفاده در جامعه باشیم.

انتهای پیام /۲۳۳۰/۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول