اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وضعیت مالی بسیاری از شرکت‌های دولتی هنوز مشخص نشده است

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: جلسات مجامع شرکت‌های دولتی برای تعیین وضعیت مالی این شرکت‌ها با وجود تقدیم لایحه بودجه شرکت‌های دولتی به مجلس هنوز برگزار نشده و وضعیت مالی آنها هنوز مشخص نیست.

وضعیت مالی بسیاری از شرکت‌های دولتی هنوز مشخص نشده است

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طبق اصلاحیه صورت گرفته در قانون آیین‌نامه داخلی مجلس در سه سال قبل لایحه بودجه شرکت‌های دولتی جدا از لایحه بودجه عمومی کشور به مجلس ارائه می‌شود.

وی افزود: امسال طبق قانون لایحه بودجه شرکت‌های دولتی در 15 آبان‌ماه به مجلس ارائه شده اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که جلسات مجامع تعداد قابل توجهی از شرکت‌های دولتی برای تعیین وضعیت مالی این شرکت‌ها که آیا سودده هستند یا زیان‌ده برگزار نشده و صورت جلسه آن ارائه نشده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما این موضوع را در بررسی لایحه بودجه شرکت‌ـ‌های دولتی برای سال آینده لحاظ خواهیم کرد و مجلس این عدم ارائهصورتجلسه وضعیت مالی را در مصوبه خود مدنظر قرار خواهد داد.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه ریاست مجامع اکثر شرکت‌های دولتی با وزرا است، خاطرنشان کرد: جلسه مجامع شرکت‌های دولتی باید هر ساله پیش از ارائه بودجه به مجلس برگزار و وضعیت مالی آنها که آیا سودده هستند یا زیان‌ده مشخص و صورتجلسه آن ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول