اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ممنوع بودن پذیرایی در مساجد اهر / کدام کلاس‌ها 3 شیفته می‌شود

فرماندار شهرستان اهر گفت: هرگونه پذیرایی ناهار یا شام در مساجد این شهرستان از سوی صاحبان عزا ممنوع است.

ممنوع بودن پذیرایی در مساجد اهر / کدام کلاس‌ها 3 شیفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رسول خدابخش در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا با دستور جلسه برگزاری مجالس ترحیم در مساجد و بازگشایی مدارس با اشاره به اینکه وضعیت رنگ‌بندی شهرستان زرد شده و بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: با وجود اینکه برگزاری مجالس ترحیم در مساجد بلامانع است اما در تمامی مجالس ترحیم باید با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ( استفاده از ماسک ، رعایت فاصله‌گذاری، رعایت زمان و ... ) برگزار شود. 

وی گفت: هرگونه پذیرایی ناهار  یا شام، توزیع چایی و پذیرایی به‌صورت باز در مساجد ممنوع بوده و فقط صاحبان عزا می‌توانند پذیرایی‌ها را به‌صورت بسته‌بندی شده ارائه نمایند.

خدابخش از برخورد قاطع ستاد کرونا شهرستان اهر با چاپخانه‌هایی که آگهی دعوت برای پذیرایی ناهار یا شام در مساجد چاپ کنند خبر داد و افزود: با توجه به‌ اینکه عدم استفاده از ماسک در تجمعات امکان همه‌گیری کرونا را تشدید می‌کند، هرگونه پذیرایی ناهار یا شام در مساجد می‌تواند یک تهدید جدی در این خصوص تلقی گردیده و با متخلفین برخورد می‌شود.

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اهر در خصوص برگزاری حضوری کلاس‌ها در مساجد نیز گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا باید از سوی آموزش و پرورش به مدیران مدارس ابلاغ گردد و با جدیت و حساسیت تمام باید پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت گردد و در صورت نیاز کلاس‌ها با سه شیفت برگزار شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول