اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

دستور کار قطعی دولت سیزدهم، استفاده از ظرفیت نخبگان محلی است

وزیر امور اقتصادی و دارایی از دستورکار قطعی دولت سیزدهم در استفاده از بازیگران مهم و نخبگان با نگاه محلی در استان‌های کمتر برخوردار خبر داد.

دستور کار قطعی دولت سیزدهم، استفاده از ظرفیت نخبگان محلی است

به گزارش خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی در نشستی که در فرمانداری شهرستان آق قلا با علما‌ و‌ روحانیون اهل تسنن این شهر برگزار شد، از همیاری مردم در مواجهه با سیل سال ۹۸ به عنوان یکی از جلوه‌های کم نظیر همیاری و همدلی در منطقه ترکمن صحرا یاد کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از دل این ظرفیت‌ها در شرایط سخت راهبردهایی تدوین کنیم که از همان همدلی‌ها و پتانسیل‌ها برای پیشرفت استان استفاده شود.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در مسایل و‌ مشکلات اقتصادی استانی باید امیدوارانه قدم برداشت، اظهار کرد: بنا بر مصوبات سفرهای استانی ، تغییرات و جهت گیری هایی را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

به گفته وزیر اقتصاد چنانچه ظرفیت های ملی در اختیار مناطق کم برخوردار قرار گیرد و به دنبال آن مجموعه جامعی از صاحبان اندیشه و نقش آفرینان مهم اقتصادی ایجاد شود، مدیران می توانند بخشی از بار مشکلات اقتصادی را بردارند و در راستای برپایی پیشرفت و عدالت اجتماعی گام های موثری بردارند.

*بازدید وزیر اقتصاد از گمرک اینچه برون

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه سفر خود به استان گلستان همچنین از گمرک مرزی اینچه برون بازدید کرد.

سید احسان خاندوزی از این کریدور تجاری شمال کشور که مهمترین گمرک استان گلستان به شمار می‌رود و نقش به سزایی در تجارت خارجی این استان دارد، بازدید کرد.

وزیر اقتصاد در بازدید از ایستگاه ایکس ری بر تقویت این سامانه برای کنترل دقیق تر مبادی رسمی و نیز کاهش هزینه‌های بازرسی کالاهای ورودی تأکید کرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول