اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

هاشمی: بحرین تیم بد قلقی بود/ فضای ایجاد شده روی تیم‌ملی منفی بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: بحرین خطرناک نه، اما تیم بد قلقی بود.

هاشمی: بحرین تیم بد قلقی بود/ فضای ایجاد شده روی تیم‌ملی منفی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی هاشمی پس از برتری ایران مقابل بحرین در پنجره اول انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: بازی سختی بود. توپ های لو رفته زیادی داشتیم که باید اصلاح کنیم، اما در ریباند برتری نسبت به آنها داشتیم. وقتی هم در اواخر مسابقه جلو افتادیم، دیگر فشار زیادی نیاوردیم.

وی ادامه داد: مهمترین کار مربیان تعییر عادت ها است و این هم زمان بر است. بازی اول بود و یک چالش برای ما یود. فضای عمومی که جامعه بسکتبال روی من و بازیکنان ایجاد کرد، منفی بود. می شد صبر کرد و دو بازی تمام شود. البته اینها توجیه ما مربیان است و باید رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد  ما بازیکنان شایسته ای داریم و همین نفرات بودند که توانستند در کوارتر سوم و چهارم پیروز شوند. رسانه ها هم در برد و باخت‌های تیم ملی نقش دارند و نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

هاشمی عنوان کرد: ایم امتیازها برای ما مهم است، چون در مرحله بعد که به چین  و استرالیا می‌خوریم، به دردمان می‌خورند.

وی در مورد غیبت بازیکن آمریکایی بحرین گفت: وقتی با لبنان،  چین و استرالیا بازی می‌کنید تکلیف تان مشخث است، انابحزین ناشناخته و شمشیر دو لبه است. آنها یک بازی سراسر ریسکی می‌کنند و کار پیچیده تر می شود. نمی گویم بحرین تیم خطرناکی است، چون در این صورت خودم را توجیه می‌کنم، اما بد قلق است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول