اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

وضعیت ساروی در مرحله نهایی لیگ مشخص شد/ حسین‌زاده: با چرخه انتخابی کسی بهانه ندارد

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولادین ذوب آمل گفت: باتوجه به چرخه انتخابی اعلام شده همه این فرصت را دارند تا خود را برای رسیدن به دوبنده ملی نشان دهند.

وضعیت ساروی در مرحله نهایی لیگ مشخص شد/ حسین‌زاده: با چرخه انتخابی کسی بهانه ندارد

حسن حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت تیم فولادین ذوب آمل برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ کشتی فرنگی، عنوان کرد: ما تمرینات را شروع کرده‌ایم و در آمل چند روزی اردو داریم. قرار است 2 روز قبل از شروع مسابقات مرحله نیمه‌نهایی که در سالن 12 هزارنفری آزادی برگزار می‌شود، اردویی در تهران داشته باشیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولادین ذوب آمل، ادامه داد: حریفان مهره‌چینی می‌کنند اما ما با همان کشتی‌گیران خودمان برای مرحله بعد آماده می‌شویم. بچه‌های ما باانگیزه هستند و شرایط خوبی دارند. همچنین 25 درصد قرارداد کشتی‌گیران پرداخت شده که که امیدوارم در مرحله نیمه‌نهایی کشتی‌های خوبی به نمایش بگذارند.

وی در خصوص استفاده از هادی ساروی در مرحله نیمه‌نهایی، گفت: او تمرینات را دیر شروع کرد و به آمادگی لازم برای حضور در لیگ نرسیده است به همین دلیل احتمالا از هادی در مرحله نیمه‌نهایی استفاده نمی‌کنیم، البته قرارداد او پرداخت می‌شود چون ساروی کشتی‌گیر بااخلاقی است، مدال جهانی گرفته و برای شهر و کشورش افتخارآفرین بوده است. او در خدمت تیم است اما از نظر وزنی نمی‌توانیم از ساروی استفاده کنیم چرا که تازه یک هفته است که تمریناتش را شروع کرده است.

حسین‌زاده در ادامه این مصاحبه درباره چرخه انتخابی اعلام شده از سوی محمد بنا، خاطرنشان کرد: در چرخه باید قهرمانان المپیک و جهانی را ویژه دید که همین اتفاق افتاده است. نمی‌توان از این قهرمانان در همه چرخه استفاده کرد. با توجه به مسابقاتی که تعریف شده همه آنهایی که می‌خواهند خود را نشان دهند می‌توانند در رقابت‌هایی که اعلام شده شرکت کنند. اگر کشتی‌گیری بگوید جا مانده اینها بهانه است. در کشتی باید حق را گرفت و اگر کشتی‌گیری جسارت داشته باشد و فن بزند مطمئن باشید مربی او را انتخاب می‌کند.

به گزارش فارس، رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی کشتی فرنگی صبح روز 16 آذرماه و رقابت‌های رده بندی و فینال بعداز ظهر همان روز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول