اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تمجید سایت کروات از سرمربی جدید تراکتور / سولدو در ایران معجزه کرد +عکس

سایت کروات به تمجید از سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پرداخت و کار او را در این مدت معجزه‌وار دانست.

تمجید سایت کروات از سرمربی جدید تراکتور / سولدو در ایران معجزه کرد +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کروات tportal گزارشی در خصوص سرمربی جدید کروات در باشگاه تراکتور نوشت و نمایش او در این 10 روز را معجزه‌وار دانست.

سایت tportal نوشت: در حدود 10 روز پیش، مربی کروات به نام «زونیمیر سولدو» و «فابین کوملینویچ» به ایران رسیدند تا تراکتور، دارنده سه نایب قهرمانی در ایران را نجات دهند. این تیم فصل را بد شروع کرده و پس از 4 بازی به یک برد و 3 باخت دست یافته است.

این سایت کروات از حضور یک مربی دیگر از کشور کرواسی در فوتبال کشورمان نوشت و از این صحبت کرد که سولدو پس از مربیانی مثل برانکو، زلاتکو کرانچار، ایگور استیماچ ، لوکا بوناچیچ به فوتبال باشگاهی ما رسیده است. این سایت کروات البته از درخشش تیم ملی کشورمان با هدایت «دراگان اسکوچیچ» نیز نوشت.

در حضور سرمربی کروات، تیم تراکتور در 2 هفته به یک تساوی بدون گل مقابل سپاهان و یک برد مقابل پدیده دست یافته و به عقیده سایت tportal یک عملکرد معجزه‌وار را به ثبت رسانده است.

تراکتور اکنون با 7 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و امیدوار است با هدایت سرمربی جدید خود بتواند به رده‌های بالایی راه یابد.

سایت tportal در انتها نوشت که عملکرد سولدو و کوملینویچ در آغاز خیلی خوب بوده و بعید نیست که قرارداد آنها خیلی زود تمدید شود. آنها تا پایان فصل با تراکتور قرارداد دارند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول