اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

صدای اعتراض ستاره والیبال در آمد/ کاظمی: به جام باشگاه‌های جهان نمی‌روم/ هیچکس درکم نمی‌کند

پشت خط زن ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: قصد حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را ندارم، چون مصدومیت دارم و هیچکس مرا درک نمی‌کند.

صدای اعتراض ستاره والیبال در آمد/ کاظمی: به جام باشگاه‌های جهان نمی‌روم/ هیچکس درکم نمی‌کند

صابر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در ترکیب تیم والیبال فولاد سیرجان برای رقابت در جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: من واقعاً نمی‌دانم دلیل اصرار برای حضور من در جام باشگاه‌های جهان چیست؟ با توجه به مصدومیت زانو و مچ و کمر و کتف چطور می‌توانم به آن تیم کمک کنم؟

وی با بیان اینکه کسی حرف من را گوش نمی‌کند، ادامه داد: از طرفی اگر من همراه این تیم به برزیل بروم و خدای ناکرده با این وضعیت بدنی و تورنمنت‌هایی که شرکت کرده‌ام مصدوم شوم چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ من الان فقط به استراحت و ریکاوری ذهنی احتیاج دارم که فکر کنم این موضوع کمترین حق من باشد.

پشت خط زن ملی‌پوش تیم والیبال با بیان اینکه قصد حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را ندارم، عنوان کرد: اگر این روزها در تیم شهرداری ارومیه بازی می‌کنم دلایلی دارد؛ البته این امر را هم باید در نظر گرفت که با توجه به شرایطی که دارم آمارم در لیگ برتر خوب نیست. دکتر افروزی هم درمورد شرایطم به فدراسیون نامه زده و هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

کاظمی گفت: هر دو زانویم مصدومیت دارد و حتی طی کردن برخی روال عادی زندگی هم برایم سخت است. متاسفانه هیچکس مرا درک نمی‌کند؛ چطور می‌توانم 24 ساعت در راه برزیل باشم و 24 ساعت هم همین مسیر را برگردم و تنها چند امتیاز برای سیرجان بازی کنم؟ آقایان می‌گویند که صابر سرمایه ملی است، اما رفتاری که با من می‌کنند شبیه به سرمایه‌ها نیست. نمی‌دانم چرا دوست دارند مرا اذیت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول