اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ثبت‌نام مجدد برای انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران تا ۸ آذر

معاونت دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کرد که ثبت نام مجدد برای انتخابات شورای صنفی ۶ واحد دانشگاهی این دانشگاه از امروز آغاز و تا ۸ آذر ادامه دارد.

ثبت‌نام مجدد برای انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران تا ۸ آذر

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت نام مجدد برای انتخابات شورای صنفی ۶ واحد دانشگاهی این دانشگاه از امروز آغاز و تا ۸ آذر ادامه دارد.

در این اطلاعیه آمده است: « ثبت نام اولیه داوطلبان انتخابات شورای صنفی دانشجویی واحدهایی که در انتخابات اول آبان ماه ۱۴۰۰ دانشگاه به حد نصاب داوطلبین نرسیده‌اند، برای ۶ واحد دانشگاهی، از روز شنبه مورخ ۶ آذر ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۸ آذر ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است، بازه زمانی فوق قطعی است و تمدید نخواهد شد.

دانشجویان خوابگاهی می‌توانند هم در دانشکده و هم در خوابگاه کاندیدا شوند، ولی در هر صورت در یکی از واحدها به فعالیت بپردازند. در صورت متقاضی بودن می‌بایست ثبت نام مجدد انجام دهند و دارای دو کد رهگیری باشند.

لازم به ذکر است دانشجویانی که به هر دلیلی قادر به ثبت نام نیستند، می‌توانند مشخصات خود (نام و نام خانوادگی- شماره دانشجویی-شماره تماس و ایمیل دانشگاه [شناسه یکتا]) را به نشانی senfi.stu@ut.ac.ir ارسال کنند. مشاهده «تأیید دریافت»، به منزله دریافت ایمیل شما است.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول