اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

هشدار رئیس سازمان انرژی اتمی به رژیم صهیونیستی

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به رژیم صهیونیستی هشدار داد که پیش از تهدید کردن، در آینه نگاهی به حد و اندازه واقعی خود بیندازد.

هشدار رئیس سازمان انرژی اتمی به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (شنبه)، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبکه یمنی «المسیره» به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

رئیس سامان انرژی اتمی اظهار داشت: «رژیم صهیونیستی باید پیش از تهدید به هدف قرار دادن سایت‌های هسته‌ای ایران، نگاهی به حدو اندازه واقعی خود در آینه بیندازد».

محمد اسلامی ادامه داد: «ایران در راهبرد ملی خود هیچگاه برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای تلاش نکرده و نخواهد کرد بلکه مطابق با استاندارها و چارچوب آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عمل می‌کند».

اسلامی اضافه کرد: «در تمام بازرسی‌هایی که تاکنون از سایت‌های هسته‌ای ما انجام شده است، هیچ گونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران مشاهده نشده است».

وی همچنین تأکید کرد: «استکبار فکر می‌کند با ترور یک دانشمند هسته‌ای می‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند در حالی که این بر عکس است و این اقدامات نه‌تنها موجب تضعیف برنامه هسته‌ای ما نشده بلکه آن را تقویت کرده و منجر به توسعه فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ما شده است».

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان اظهار داشت: «مذاکرات آتی در وین درباره بازگشت طرف‌های دیگر به اجرای تعهدات خواهد بود و نه درباره مسائل هسته‌ای. دیگر طرف‌ها به تعهدات مندرج در توافق هسته‌ای پایبند نبوده‌اند و در عین حال، مدعی نیز هستند که این فضای منفی و رسانه‌ای علیه ما را نشان می‌دهد».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول