اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بهبودی: محرومیت عادل بی‌انصافی است/برنده شدن به هر قیمتی قشنگ نیست

پاسور باتجربه تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در جریان اتفاقات بازی ما با پیکان عادل غلامی محروم شد که به نظرم این تصمیم بی‌انصافی است.

بهبودی: محرومیت عادل بی‌انصافی است/برنده شدن به هر قیمتی قشنگ نیست

علیرضا بهبودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد حواشی ایجاد شده در جریان دیدار پیکان و شهرداری ارومیه که منجر به محرومیت عادل غلامی و آرمین تشکری شد، اظهار داشت: به نظر من بازیکنان باتجربه باید خود را کنترل کنند. متاسفانه بسیاری از بازیکنان نسل جدید والیبال تفاوت زیادی با بازیکنان قدیمی‌ دارند؛ منظورم اصلاً بازیکن پیکان نیست، بلکه این موضوع را به صورت کلی می‌گویم.

وی ادامه داد: در جریان بازی با پیکان جوان‌ترهای تیم حریف حواشی را ایجاد کردند و متاسفانه باتجربه‌ها هم به آن دامن زدند. به اعتقاد من برنده شدن به هر قیمتی درست نیست. اگر بابت همان اتفاقات عادل غلامی محروم شده باشد باید بگویم که این تصمیم اصلاً منطقی و منصفانه نیست. آرمین تشکری هم دوست من است، اما نمی‌دانم چرا نتوانست خودش را کنترل کند. او تعویض شده و روی نیمکت ذخیره‌ها بود، اما ناگهان او را وسط زمین دیدم. 

پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه عنوان کرد: عادل غلامی بازیکن بااخلاقی است و فکر می‌کنم مسئولان باید برای تصمیم‌گیری بابت آن اتفاقات بیشتر دقت کنند. عادل هیچ نقشی در آن درگیری‌ها نداشت و نباید محروم شود. اینکه تیمی با انجام برخی شیطنت‌ها به پیروزی برسد شاید کمی منطقی باشد، اما اینکه بخواهیم با دست زدن به هر کاری پیروز شویم واقعاً قشنگ نیست.

بهبودی درمورد احتمال حضورش در ترکیب تیم والیبال فولاد سیرجان برای حضور در جام باشگاه‌های جهان، عنوان کرد: برای این اتفاق 3 راه وجود دارد؛ یکی اینکه بگویم من موافق نیستم و این کار را نمی‌کنم. دوم اینکه باشگاه شهرداری ارومیه اجازه حضور من در تیم سیرجان را ندهد و سوم اینکه سیرجان از حضور در مسابقات انصراف دهد، اما واقعیت این است که من با این سن و سال دنبال تنش و دردسر نیستم. 

وی با بیان اینکه تابع قانون هستم، گفت: فکر می‌کنم سازمان لیگ باید در آیین‌نامه خود تجدید نظر کند و برخی از بند و تبصره‌هایی که وجود دارد باید حذف شود. به نظر من قرارداد برای چنین اتفاقاتی باید بین بازیکنان و باشگاه باشد، نه اینکه فدراسیون ورود کند. قرارداد من با باشگاه سیرجان تا پایان جام باشگاه‌های آسیا بود، اما با این حال مدارکم را ارسال کرده‌ام و مشکلی برای همراهی تیم سیرجان در جام باشگاه‌های جهان ندارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول