اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

قول و قراری که اعتراض کشتی را به دنبال داشت/سوریان فراموش شده لیست صالحی‌امیری

در حالی که شنیده شده صالحی‌امیری قول داده بود تا نام حمید سوریان را در لیست 4 نفر انتصابی کمیسیون ورزشکاران قرار دهد این اتفاق رخ نداد.

قول و قراری که اعتراض کشتی را به دنبال داشت/سوریان فراموش شده لیست صالحی‌امیری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران 15 نفر عضو حاضر در دومین دوره این کمیسیون مشخص شدند. 29 آبان ماه نیز سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک 4 نفر انتصابی را معرفی کرد تا همراه با هادی ساعی اعضای کمیسیون ورزشکاران به 20 نفر برسد.

در حالی که قرار است روز یکشنبه ساعت 14 نخستین جلسه کمیسیون ورزشکاران برگزار شود اما فدراسیون کشتی با اعتراض به انتصابات صورت گرفته توسط رئیس، اعلام کرد حسن یزدانی و محمدرضا گرایی در این نشست حضور نخواهند داشت. فدراسیون کشتی به مهندسی انتخابات معترض شده است.

پیش از این علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و سیدرضا صالحی‌امیری صحبت‌هایی داشتند مبنی بر اینکه نام حمید سوریان دارنده مدال طلای جهان و المپیک در بین 4 ورزشکار انتصابی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک قرار بگیرد اما صالحی‌امیری، محمد بیداریان، ندا شهسواری، ثریا آقایی و محمد باقری معتمد را به عنوان 4 عضو جدید معرفی کرده است.

زمانی که دبیر اعتراض خود را به صالحی‌امیری مطرح کرده مبنی بر اینکه چرا نام سوریان در لیست نیست، صالحی‌امیری عنوان کرده که فراموش کرده تا نام او را اعلام کند!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول