اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پلنگِ بسکتبال تا چه زمانی برای تیم ملی بازی می‌کند؟+فیلم و عکس

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد حضور مجددش در تیم ملی به صحبت پرداخت.

جلال بابایی- مهدی کامرانی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی فارس به بحرین، در مورد بازگشتش به تیم ملی و شرایط این تیم در پنجره اول انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از ۶ سال به تیم ملی بازگشتم و به خودم افتخار می‌کنم که در ۳۹ سالگی یک بار دیگر پیراهن تیم ملی را بپوشم. امیدوارم مثمر ثمر باشم.

وی در مورد شرایط آمادگی اش گفت: خوشبختانه دو ماه با مهرام تمرینات بدنسازی خوبی داشتم و در لیگ هم همه شرایط بدنی و بازی های مرا دیده‌اند. همیشه خوب تمرین می‌کنم و سعی دارم در آمادگی باشم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در خصوص اینکه تیم ملی چقدر آماده است، عنوان کرد: بازی اول مقابل بحرین شرایط متفاوت بود. چون هم مربی جدید بود و هم بازیکنان جدید اضافه شده بودند. تیم جوان و با انگیزه است و به دنبال تکرار قهرمانی ها است. باید بازی های تدارکاتی خوبی را انجام دهیم تا بچه ها بیشتر هماهنگ شوند.  

کامرانی ادامه داد: در بازی اول یا بحرین در تهران خوب بودیم، اما باید بهتر شویم، چون خانواده بسکتبال انتظارات بیشتری از تیم ملی دارد و به دنبال نمایش های خوب و قهرمانی در آسیا است.

این ملی پوش بسکتبال در خصوص بازی برگشت با بحرین در این کشور گفت: مسلما خیلی سخت تر از بازی تهران است و شنیدم که تماشاگر هم دارند‌. تمام بچه ها و کادرفنی تلاش شان این است که با برد از بازی خارج شوند.

وی که از نسل طلایی بسکتبال است و لقب "پلنگ" را به او داده‌اند، در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی در تیم ملی خواهد بود، تاکید کرد: خودم هم فعلا تصمیم خاصی نگرفته‌ام، اما تا هر زمانی که بتوانم و احتیاج باشد در خدمت تیم ملی هستم، اما به هرحال سال‌های آخر هست و نمی‌توانم خودم را گول بزنم. هر بازیکنی یک رور آمده و یک روز هم از ورزش خداحافظی می‌کند و برای من هم همین شرایط است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول