اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نگهداشت پل های عابر پیاده را به مناطق 22 گانه تفویض کنید/تعامل با شورایاران و معتمدین در بودجه 1401

عضو شورای شهر تهران خواستار تفویض اختیار نگهداشت پل های عابر پیاده به مناطق 22 گانه شد و گفت: مناطق براین اساس می توانند در تعامل با شهروندان، نظارت را به صورت ویژه دنبال کنند.

نگهداشت پل های عابر پیاده را به مناطق 22 گانه تفویض کنید/تعامل با شورایاران و  معتمدین در بودجه 1401

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی بابایی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران  با اشاره به بازدید از محله «شورا» در محدوده منطقه 13 گفت: دو سال است که معتمدین و شورایان پیگر احداث پل عابر پیاده ای هستند و 95 درصد اقدامات اجرایی صورت گرفته و حتی مجوزهای ترافیکی اقدام شده اما تغییر مدیریت اجرای نهایی آن را متوقف کرده و گفته می شود شهرداری تهران باید برای بهبود شرایط ، بحث نگهداشت پل های مکانیزه را از معاونت ترافیک به خدمات شهری بازگرداند.

وی ابراز داشت: این موضوع هنوز قطعیت ندارد اما در  دورانی که متولی احداث و نگهداری سازمان زیباسازی بود و چه اکنون همیشه نارضایتی هایی که از این موضوع عنوان می شد بالا برد.

بابایی خواستار تفویض نگهداشت پل های عابر پیاده به مناطق 22 گانه شد و توضیح داد: مناطق با این تفویض می تواند  در تعامل با شهروندان نظارت را به صورت ویژه دنبال کنند.

این عضو شورای شهر با اشاره به رسیدن به زمان بودجه ریزی سال 1401 گفت: مدیران شهرداری حتما رویکرد محله محور را در بودجه ریزی مورد توجه ویژه قرار دهند، بخصوص سند توسعه محلات سالهای گذشته مورد توجه قرار دهند و  اگر به روزرسانی نیاز دارد، این مساله مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: اعضای شورای شهر ششم بر این مساله  تاکید دارند که هدف غایی ما انسان مداری و از مسیر رضایتمندی شهروندان می گذرد و وقتی محقق می شود که بودجه ریزی با همراهی شورایاران و  معتمدین و با توجه نیازهای محله صورت بگیرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول