اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راستینه: نمایندگان در انتصابات دخالت نمی‌کنند/ با تمام توان از تیم مدیریتی جدید استان حمایت می‌کنیم

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: مجمع نمایندگان استان به هیچ عنوان دخالتی در امور دولت و اعمال فشاری برای انتصابات نداشته و نخواهد داشت.

راستینه: نمایندگان در انتصابات دخالت نمی‌کنند/ با تمام توان از تیم مدیریتی جدید استان حمایت می‌کنیم

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با انتصاب استاندار جدید همه گروه‌های سیاسی و دلسوزان انقلاب باید با تمام توان حمایت و همکاری لازم را با تیم جدید داشته و هیچ‌گونه سهم‌خواهی و اعمال فشاری برای انتصاب معاونان و مدیران نداشته باشند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجمع نمایندگان نیز بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری به هیچ عنوان دخالتی در امور دولت و اعمال فشاری برای انتصابات نداشته و نخواهد داشت و با هر جریان سیاسی که قصد فشار آوردن به استاندار جدید را داشته باشد برخورد خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: انحصارطلبی، لابی‌گری و اعمال نظر در هر مقام و مسؤولیتی به تیم جدید استانداری پسندیده نیست و همه باید بدون چشم‌داشت به استاندار جدید اعتماد کرده و اجازه دهیم در یک فضای منطقی و در کمال آرامش، بر مبنای شایسته‌سالاری از میان جوانان جهادی و نخبه استان تیم مدیریتی جدید را انتخاب کند.

راستینه تصریح کرد: قطعا فشارها و لابی‌گری‌های مخربی که بر مبناهای مختلفی از جمله قومیت، حوزه انتخابی، نزدیکی به افراد و چهره‌های شاخص و... صورت می‌گیرد سبب می‌شود شایستگان دیده نشوند و وقت زیادی از مجموعه استانداری تلف شود که به هیچ عنوان به نفع استان نخواهد بود.

وی بیان داشت: از همه مردم و فعالان سیاسی استان خواهشمندیم با در نظر گرفتن منافع استان همکاری موثری با استاندار جدید داشته و به تیم جدید اعتماد کنند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول