اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ولایت‌پذیری و ولایتمداری مهمترین وصیت شهدا است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت : حمایت و اطاعت محض از ولایت فقیه یکی از مهمترین نکات مورد تاکید در وصیت نامه شهدا است.

ولایت‌پذیری و ولایتمداری مهمترین وصیت شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام موسی پولادی امشب در یادواره شهدای روحانی شهرستان رودان با بیان ارزش فراوان برپایی یادواره های شهدا اظهار داست: امروز می بینیم  که این لیبرال های غربزده در کشور چقدر تلاش دارند تا نام شهدا را از کوچه ها شهرها بردارند.

وی افزود: این به آن خاطر است که اربابان‌شان به آنها گفتند که اگر می خواهید انقلاب اسلامی را شکست دهید  باید  نسل‌های بعدی با یاد و نام شهدا آشنا نشوند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: بانیان یادواره شهدا در نقطه مقابل این جبهه دائما یاد و نام شهدا را تکرار می کنند تا نونهالان و نوجوانانی که هرگز جنگ و دفاع مقدس را ندیده اند و حتی کم هم از آن شنیده اند با شهدا آشنا شوند.

وی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز در این خصوص می فرمایند اجر برگزاری یادواره‌های شهدا  از کار خود شهدا کمتر نیست.

پولادی با اشاره به شهدای روحانی شهرستان رودان گفت: روحانیت شیعه از زمانی که علم و پرچم انقلاب را بدست گرفتند دائما در این مسیر بودند و گواه آن 3400 شهید روحانی در دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: جوانان امروز متوجه باشند که  از جمعیت روحانیت شیعه کشور در دروان دفاع مقدس  ۱۵ درصد آنان به درجه شهادت نائل آمدند.

پولادی تصریح کرد: امروز متاسفانه روحانیت بسیار مورد هجوم و حمله دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد

وی تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی بدانند در هشت دفاع مقدس به ازا هر هزار ایرانی چهار نفر شهید شدند اما به ازا هر هزار روحانی، چهل نفر روحانی به شهادت رسیده است.

وی تاکید کرد: در کدام محفل، مجلس، خیابان و مدرسه این موضوعات و جایگاه روحانیت بازگو می شود، باید ارزش های روحانیت برای نسل جوان تبیین شود.

مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان بیان داشت: وجه تمایز شهدا انقلاب اسلامی با تمام شهدای اسلام ولایت پذیری آنها است.

وی گفت: در استان هرمزگان آمار و اسناد غیر قابل انکار در مورد نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس وجود دارد، در کجا کشور سراغ دارید که طلبه‌ها، مدرسه علمیه را تعطیل کنند و راهی جبهه ها حق علیه باطل شوند؛ طلبه های بندرعباس با تعطیل کردن حوزه علمیه همگی راهی جبهه های حق علیه باطل شدند.

وی تاکید کرد: باید این فداکاری‌ها برای نسل جدید بازگو شود.

پولادی خاطر نشان کرد:  جوانان عزیز ایران اسلامی باید برای یافتن اهداف شهدا در راه اسلام و انقلاب به وصایای آنها توجه کنند.

وی ادامه داد: اول هدف شهدا و آنچه در تمامی وصایای شهدا تاکید شده است  تبعیت بی چون و چرا از رهبر انقلاب و ولایت مداری است و آنان عبور از تمامی مشکلات در گرو ولایت پذیری دانسته‌اند.

حجت الاسلام پولادی در پایان تاکید کرد: آنهایی که زیر سایه ولایت قرار گرفته اند به همه طرق، عزیز خواهند شد، بدانیم که  ولایت عزت می‌دهد و پشت کردن به ولایت انسان را ذلیل می کند.

به گزارش فارس، شهید مسعود رهگشا، شهید تیمور شاکری، شهید مسعود طاهری و شهید نصرالله روشی  چهار شهید روحانی شهرستان رودان هستند که در دوران دفاع مقدس با جانفشانی، آسمانی شدند.
انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول