اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نماینده مردم هرمزگان: غرب مسؤول به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای است/ صدای واحد دفاع از حقوق ملت ایران در مذاکرات

نماینده مردم هرمزگان گفت: ملت ایران در پی خروج آمریکایی‌ها از برجام و همین طور عدم پای‌بندی دیگر طرف‌ها به آن، غرب را در این دوره مسؤول به نتیجه رسیدن مذاکرات می‌دانند.

نماینده مردم هرمزگان: غرب مسؤول به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای است/  صدای واحد دفاع از حقوق ملت ایران در مذاکرات

محمد آشوری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: ایران با تیم کامل در مذاکرات هسته‌ای در وین حاضر شده است و خواستار انجام مذاکره‌ای همه‌جانبه و رو به جلو است.

وی افزود: تجربه تاریخی ملت ایران از جمله در ماجرای برجام نشان داده که غربی‌ها همیشه در مسیر نادرستی بوده و عملا به تعهدات خویش پای‌بند نیستند.

نماینده مردم هرمزگان با تصریح بر این که غربی‌ها باید فضای بی‌اعتمادی میان ایران با 1+5 را جبران کنند، خاطرنشان کرد: غرب مسؤول به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای در این دوره است و آنان بودند که با بی‌اعتبار کردن برجام، بزرگ‌ترین ضربه را به این توافق بین‌المللی زدند.

آشوری گفت: منطق ایران در مذاکرات روشن و تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان نیز با رویکرد رسیدن به توافق در این مذاکرات حاضر شده اما این که طرف‌های مقابل بخواهند بار دیگر با زیاده‌خواهی و طرح موضوعات غیرقابل مذاکره نظیر امنیت و اقتدار منطقه‌ای ایران و توانمندی‌های دفاعی، راه مذاکرات را منحرف کنند، عملا در این مسیر، سنگ‌اندازی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: صدای واحدی اکنون از درون کشور در مورد مذاکرات هسته‌ای وجود دارد و آن رسیدن به یک توافق خوب در جهت دفاع از حقوق ملت ایران است و طرف‌های غربی باید برای احیای اعتبار جهانی به توافق‌نامه‌های بین‌المللی از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/ 88055/ ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول