اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کمیسیون ورزشکاران تشکیل نشده وارد حاشیه شد/از اعتراض گوش‌شکسته‌ها تا کنایه‌های حدادی و ساعی به بهداد

کمیسیون ورزشکاران در نخستین جلسه خود حواشی زیادی داشت و ورزشکاران نسبت بهم گلایه‌هایی را مطرح کردند.

کمیسیون ورزشکاران تشکیل نشده وارد حاشیه شد/از اعتراض گوش‌شکسته‌ها تا کنایه‌های حدادی و ساعی به بهداد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات دومین دوره کمیسیون ورزشکاران در حالی آبان ماه برگزار شد که خیلی‌ها امیدوار بودند حاشیه‌های دوره قبل و اختلاف نظرات در این دوره دیده نشود و یا حداقل کمتر باشد اما این اتفاق رخ نداد و در همان نخستین جلسه که روز یکشنبه ۷ آذر برگزار شد، آغازی بر حاشیه‌های این کمیسیون بود که پرافتخارترین قهرمانان کشورمان در آن عضویت دارند.

* آغاز حاشیه‌ها از اعتراض گوش شکسته‌ها

حاشیه‌ها از کشتی شروع شد و از اعتراضات این فدراسیون در عدم معرفی حمید سوریان و تحریم نشست توسط حسن یزدانی و محمدرضا گرایی. موضوعی که محور اصلی گفت‌وگوها در نخستین نشست کمیسیون ورزشکاران بود؛ برخی خواستار تعویق جلسه بودند از جمله هادی ساعی و احسان حدادی و برخی نیز اصرار به برگزاری نشست و انتخاب رئیس بودند که نظر جمع غالب و انتخابات داخلی برگزار شد اما اعتراضات و کنایه‌ها تا پایان جلسه ادامه داشت.

فدراسیون کشتی روز شنبه در سایت رسمی خود به انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراض و اعلام کرد ۲ کشتی‌گیر منتخب در نشست روز یکشنبه حضور نخواهند داشت، همین مسئله باعث شد تا برخی از اعضا خواستار تعویق جلسه شوند اما در نهایت با نظر موافق تعداد زیادی از اعضا این نشست برگزار شد که حواشی زیادی را هم به دنبال داشت.

* انتخاب رئیس و اولین کنایه حدادی به گنج‌زاده

با رای‌گیری اعضای کمیسیون، سجاد گنج‌زاده به عنوان رئیس و نجمه خدمتی به عنوان نایب‌رئیس معرفی شدند اما احسان حدادی یکی از مخالفان این انتخاب بود. وی حتی در کنایه به گنج‌زاده گفت: پست ریاست کمیسیون خجالتی بودن را نمی‌طلبد. ورزشکاران به ما رای ندادند که رئیس با خجالت از حق آنها دفاع کند.

البته کنایه حدادی به همین جا ختم نشد و خطاب به بهداد سلیمی هم بود. به دلیل شایعاتی که در خصوص انتخاب سلیمی برای حضور در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مطرح بود، حدادی در جلسه گفت: انتخابات از قبل انجام شده و بهداد سلیمی نماینده کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی است از الان به او تبریک می‌گویم و امیدوارم بتواند حق ورزشکاران را بگیرد.

* دودستگی باز هم نمایان شد

اختلاف شدید ساعی با بهداد سلیمی و همین طور زهرا نعمتی هم از دیگر مواردی بود که در نشست اول کاملا مشهود بود به طوری که ساعی به صحبت‌های سلیمی در خصوص عملکرد نامناسب کمیسیون ورزشکاران در دوره قبل واکنش شدیدی نشان داد‌. هادی ساعی در این نشست گفت: امیدوارم این دوره کارایی کمیسیون بهتر از قبل باشد. دوستان انتقاداتی داشتند که به من برمی‌گردد. آقای سلیمی گفته بود کمیسیون کارایی نداشته است، آقای سلیمی! شما عضو کمیسیون بودی و فقط یک جلسه از ۴ جلسه را شرکت داشتی. اگر تشریف داشتی کارایی بیشتر می‌شد. دوستان دیگر هم نظراتی داشتند که مهم نیست و جواب آنها را نمی‌دهم. 

دودستگی و حاشیه که در دوره قبلی کمیسیون ورزشکاران به وفور دیده می‌شد نه تنها با معرفی اعضای جدید کمتر نشد بلکه دلخوری‌ها و گلایه‌ها که از گذشته وجود داشت به جلسات جدید هم کشیده شد‌. حالا با این همه گلایه و کنایه مشخص نیست جلسات بعدی کمیسیون چگونه اداره خواهد شد چرا که هنوز مهمترین کار کمیسیون یعنی انتخاب عضو حاضر در هیات اجرایی و همین طور انتخاب ۶ ورزشکار شرکت‌کننده در انتخابات کمیته ملی المپیک انجام نشده است. باید دید آیا مشکل کشتی حل شده و ۲ قهرمان جهان در نشست حضور پیدا خواهند کرد یا خیر و اینکه کمیسیون ورزشکاران می‌تواند بالاخره بدون حاشیه به دنبال مطالبات قهرمانان باشد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول