اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تبیین آداب و منش همسرداری با تدریس اساتید حوزه علمیه خواهران

دختران و بانوان استان قم می‌توانند در قالب سلسله نشست‌های معرفتی حرم حضرت معصومه(س) با استفاده از تدریس اساتید حوزه علمیه خواهران با آداب و منش همسرداری آشنا شوند.

تبیین آداب و منش همسرداری با تدریس اساتید حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، خانم خراسانی استاد حوزه علمیه خواهران در نوبت صبح روزهای شنبه منش و آیین همسرداری حضرت خدیجه(س) را در قالب حلقه معرفتی «ویژگی‌های اخلاقی همسر خوب» برای بانوان زائر حاضر در رواق حضرت خدیجه(س) حرم بانوی کرامت تبیین می‌کند.

موضوعات بسیج و ارزش‌های ماندگار، شکر نعمت، مهدویت و انتظار، تربیت دینی کودک با محوریت نقش کرامت نفس در تربیت دینی کودک، محبت خداوند برترین نوع عبادت، نقش اعتقاد در تبدیل تهدیدها به فرصت ها و جایگاه ازدواج در اسلام از موضوعاتی است که در آستانه فاطمیه در قالب حلقه‌های معرفتی برای بانوان مطرح خواهد شد.

این حلقه های معرفتی به صورت نشست های سلسله وار همه روزه صبح ها از ساعت ۱۰:۳۰و عصرها از ساعت ۱۶:۰۰ در رواق حضرت به صورت هفتگی در حرم مطهر برگزار می‌شود و بانوان بدون محدودیت سنی می‌توانند در این حلقه ها شرکت کنند.

برگزاری برنامه ختم های ثقلین و ارائه خدمات فرهنگی به بانوان از جمله پاسخگویی به پرسش های شرعی و ارائه خدمات مشاوره از دیگر برنامه‌هایی است که در آستان مقدس بانوی کرامت به صورت روزانه برای بانوان دنبال می‌شود.

امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) با استفاده از صفحه مجازی «آستان مهر» به آدرس astanehmehr@ در ایتا، برنامه‌های متنوع فرهنگی را برای بانوان سراسر کشور دنبال می‌کند.

بانوان با عضویت در این کانال ضمن بهره مندی از برنامه‌های فرهنگی می‌توانند از خدمات فرهنگی ارائه شده در کانال مانند خدمات مشاوره ای و پاسخگویی به پرسش‌های شرعی نیز استفاده کنند و در برنامه‌های فرهنگی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول