اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حمایت از مردم مسلمان جهان وظیفه مهم جمهوری اسلامی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روز هشتم آذر ماه، روز اعلام حمایت تمامی کشورهای مسلمان از مردم مظلوم سراسر جهان است و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آنان لحظه‌ای کوتاهی نخواهد کرد.

حمایت از مردم مسلمان جهان وظیفه مهم جمهوری اسلامی است

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ۸ آذر ماه روز همبستگی با مردم فلسطین، اظهار داشت: در اصل هشتم آذرماه، روز حمایت از تمامی مردم مسلمان و مقاومی است که در برابر ظلم و جور دولت‌های مستکبر جهان ایستادگی کردند و نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه تمامی کشورهای مسلمان از آنان دفاع خواهند کرد.

وی بیان کرد: حمایت از ملت‌های مسلمان جهان نه تنها وظیفه انسانی بوده بلکه یک وظیفه شرعی نیز به حساب می‌آید و تا آنجا که وظیفه داریم از ملت‌های مسلمان، حمایت‌های لازم را انجام داده و از آنان در برابر ظلم و جور جهانی دفاع خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: حمایت از مردم فلسطین، در اصل حمایت از تمامی مردم مظلوم جهان و پشتیبانی آنان در مقابل مستکبرانی است که قرن‌ها همه جهانیان را به ستوه آورده و اینک زمان فروپاشی این مستکبران فرارسیده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما با اتحاد و همبستگی خود با تمامی کشورهای مسلمان و مظلوم جهان در مقابل این کشورهای مستبد و زورگو ایستادگی خواهیم کرد و نمی‌گذاریم هیچ مسلمانی در هیچ جای جهان از وجود آنان در رنج و یا ناامیدی به سر ببرد و اعلام خواهیم کرد که از همه آنان پشتیبانی‌های لازم را به عمل خواهیم آورد.

وی بیان کرد: روز هشتم آذر ماه هرسال، روز اعلام حمایت تمامی کشورهای مسلمان از مردم مظلوم سراسر جهان است و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آنان لحظه‌ای کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول