اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لزوم اطمینان از سلامت سیستم‌های گرمایشی مدارس

فرماندار کاشان گفت: با توجه به تعطیلی طولانی‌مدت مدارس به‌واسطه ویروس کرونا، لازم بوده تا مدیران و کادر اجرایی و از سطح کلان اداره آموزش‌وپرورش با اعزام ناظر فنی مدارس پیش از حضور دانش آموزان، از سلامت سیستم‌های گرمایشی و امکانات خود اطمینان حاصل کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار در خانه دوم دانش آموزان نباشیم.

لزوم اطمینان از سلامت سیستم‌های گرمایشی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان صبح امروز در حاشیه بازدید از مدرسه قاضی طباطبایی طاهرآباد اظهار داشت: مشکلات و نواقص موجود در مدارس سطح شهرستان باید به‌صورت جدی توسط آموزش‌ و پرورش رسیدگی و احصاء شود.

وی ضمن تأکید بر رفع نواقص موجود بیان داشت: با توجه به تعطیلی طولانی‌مدت مدارس به‌واسطه ویروس کرونا، لازم بوده تا مدیران و کادر اجرایی و از سطح کلان اداره آموزش‌وپرورش با اعزام ناظر فنی مدارس پیش از حضور دانش آموزان، از سلامت سیستم‌های گرمایشی و امکانات خود اطمینان حاصل کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار در خانه دوم دانش آموزان نباشیم.

وی تصریح کرد: حدود ۷۳ درصد از مدارس شهرستان توسط خیرین نوسازی و احداث‌شده‌اند و بسیاری دیگر نیز فرسوده و نیازمند نوسازی و بهینه‌سازی سیستم‌های گرمایشی هستند که مدیریت آموزش‌وپرورش باید نسبت به احصاء مشکلات مدارس و رفع آن با کمک و همیاری خیرین اقدام کند.

مرتضایی در خصوص مدارس کاشان گفت: تعدادی از مدارس نیازمند بازسازی، تعدادی توسط خیرین احداث و در حالت نیمه‌تمام قرار دارد و تعدادی دیگر نیازمند تجهیز امکانات است که در هفته آینده مقرر شد با دعوت فرمانداری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان در کاشان حضور یافته و پس از بازدید، مشکلات موجود را رفع و سهم دولت را در تکمیل تجهیزات امکان‌پذیر کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان افزود: از استاندار اصفهان نیز دعوت خواهد شد تا ضمن حضور در کاشان شاهد اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان باشند و حمایت لازم را برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها را نیز به عمل‌آورند و همچنین ازجمله دیگر برنامه‌های فرمانداری حضور مقامات شهرستان در سطح بخش‌های چهارگانه به‌ویژه برزک خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان در اولویت خدمت‌رسانی قرار گرفته و اعتباراتی هم که برای مدارس در نظر گرفته می‌شود باید با اولویت این مناطق اختصاص و هزینه شود که با توجه به محدودیت منابع جذب مشارکت‌ها دارای اهمیت خواهد بود.

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان کاشان به همراه مدیر آموزش‌وپرورش و اعضای شورای اسلامی شهر از مدرسه قاضی طباطبایی طاهرآباد بازدید کردند، این مدرسه پیش‌تر به دلیل نشست گاز مونوکسید کربن ۲۸ دانش‌آموز و کادر مدرسه را روانه بیمارستان کرده بود که در حال حاضر مشکل این عزیزان حل‌شده و در سلامت به سر می‌برند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول