اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

هشدار رییس پلیس در مورد قرص‌های لاغری/فروش مواد روانگردان در پوشش قرص!

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به سودآوری، برخی از افراد سودجو با استفاده از مواد روانگردان در پوشش قرص‌های لاغری اقدام به توزیع آنها در باشگاه‌های ورزشی می‌کنند.

هشدار رییس پلیس در مورد قرص‌های لاغری/فروش مواد روانگردان در پوشش قرص!

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه چهاردهمین مرحله از اجرای طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران درباره اظهارات معاون توسعه فاضلاب تهران مبنی بر سرقت دریچه‌های فاضلاب و فروش آنها در بازار خلازیر، گفت: ما درباره سرقت دریچه‌های فاضلاب یا اقلامی مانند گاردریل، ده‌ها سارق را بازداشت و با جدیت با این افراد برخورد و سعی کرده‌ایم وظیفه خود را در این رابطه انجام دهیم؛ باید گفت مسوولان سازمان‌ها و ادارات برق، آبفا و شهرداری از برخوردهای پلیس در این باره اطلاع دارند.

فرمانده انتظامی تهران با اشاره به کشف 48 هزار قرص ترامادول و 55 لیتر شربت متادون ضمن هشدار به شهروندان درباره خرید قرص‌های لاغری، خاطر‌نشان کرد: با توجه به‌ سودآوری و تجارت قرص‌های لاغری و همچنین گرایش جوانان مخصوصاً دختران از این قرص‌ها، برخی افراد سودجو با استفاده از مواد روانگردان در پوشش قرص‌های لاغری، اقدام به توزیع آنها در باشگاه‌های ورزشی به خصوص باشگاه های بانوان کرده و باید جوانان بسیار مراقب باشند.

سردار رحیمی در خاتمه از برنامه ریزی مبنی بر حضور پلیس در اطراف مدارس خبر داد و گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، مقرر شد با حضور مأموران پلیس در  اطراف مدارس، این اماکن از وجود قاچاقچیان موادمخدر پاکسازی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول