اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آبیاری فضای سبز شرق تهران مکانیزه می شود

شهردار منطقه۸ از آبرسانی بوستان های این محدوده شرقی تهران به شکل مکانیزه با هدف صرفه جویی در مصرف آب خبر داد.

آبیاری فضای سبز شرق تهران مکانیزه می شود

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در گفت وگو با فارس گفت: مهم ترین هدف اجرای آب رسانی مکانیزه ، آبرسانی تشتک های درختان معابر و حذف آبیاری تانکری و افزایش راندمان آب در آبیاری درختان معابر است.

وی افزود: آب رسانی مکانیزه ۶۲ کیلومتری در محلات گوناگون منطقه۸ به اجرا در آمده است که موجب کاهش مصرف آب برای آبیاری فضای سبز بوستان ها و معابر خواهد شد.

تنهایی به محله اجرای این طرح ها در محلات شرق تهران پرداخت، گفت: احداث شبکه آبیاری قطره ای از مخزن بوستان معلم به طول ۲۲ کیلومتر، احداث شبکه آبیاری قطره ای از مخزن مسیل باختر به طول۱۸ کیلومتر، احداث شبکه آبیاری قطره ای از مخزن امدادگران به طول۱۶ کیلومتر و احداث شبکه خط انتقال آب قنات مهدی آباد در بزرگراه رسالت به طول ۶ کیلومتر به اجرا در آمده است.

شهردار منطقه۸ خاطر نشان کرد:در نظر داریم در سال آینده با اختصاص بودجه مناسب فضای سبز محدوده شهری منطقه۸ را توسعه دهیم تا سرانه بیشتری در حوزه فضای سبز برای ساکنان منطقه فراهم شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح آب رسانی مکانیزه در فضای سبز معابر شهری و بوستان های محله ای ادامه دار خواهد بود تا با این اقدام آبیاری سنتی فضای سبز حذف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول